Şcoala cu
bune practici

43 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Structura anului şcolar 2012 - 2013

Actualizare 3 - Structura anului şcolar 2012 - 2013 a fost aprobată prin ordin al ministrului. Pentru versiunea finală, daţi click aici.

Actualizare 2. 3 septembrie 2012: Vacanţa de primăvară ar putea fi redusă la o săptămână, în perioada sâmbătă, 6 aprilie 2013 - duminică, 13 aprilie 2013, pentru a se păstra numărul de săptămâni de cursuri.

Actualizare 1. 1 septembrie 2012: Anul şcolar va începe luni, 17 septembrie, cu o săptămână mai târziu decât data stabilită iniţial, a declarat ministrul educaţiei, Ecaterina Andronescu.

Vacanţa de iarnă va avea trei săptămâni, iar vacanţa de primăvară două. În perioada 29 octombrie - 4 noiembrie va fi vacanţă pentru copiii din învăţământul primar. De asemenea, se păstrează săptămâna «Şcoala altfel», organizată în intervalul 1-5 aprilie.

Semestrul I

Cursuri - luni, 10 septembrie 2012 - vineri, 21 decembrie 2012

In perioada 29 octombrie-4 noiembrie 2012, clasele din învăţământul primar şi grupele din învăţământul preşcolar sunt în vacanţă.

Vacanta de iarna - sâmbătă, 22 decembrie 2012 - duminică, 13 ianuarie 2013

Semestrul al II-lea

Cursuri - luni, 14 ianuarie 2013 - vineri, 5 aprilie 2013

Vacanta de primavara - sâmbătă, 6 aprilie 2013 - duminică, 21 aprilie 2013

Cursuri - luni, 22 aprilie 2013 - vineri, 21 iunie 2013

Vacanţa de vară - sâmbătă, 22 iunie 2013 - duminică, 8 septembrie 2013

Săptămâna 1 - 5 aprilie 2013 din semestrul al doilea este dedicată activităţilor extracurriculare şi extraşcolare, în cadrul programului Şcoala Altfel, având un orar specific.

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: angelailas | 12.05.2012 22:17 | 863625 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Rolul de frate mai mare

Rivalitatea intre frati

Egocentrismul la parinti

Echilibrul emotional

Comentarii (56)

0 0

13.05.2012 12:23 diana22

cine a scos aceasta structura?scoala incepe de miercuri?cine o mai auzit?!

0 0

13.05.2012 16:39 marianb

Cursuri - luni, 10 septembrie 2012

cred ca totusi scrie luni...

0 0

13.05.2012 17:02 kirie

de Sfintele Pasti, care vor fi intre 5-6-7 mai nu se tine cont? Nu mai zic de Saptamana Mare, de Saptamana Luminata....Ar fi fost normal ca vacanta de primavara sa fie programata in aceasta perioada ! Doamne ajuta!

0 0

13.05.2012 17:50 dordevis

Eu propun Scoala Altfel , in ultima saptamana din anul scolar- adica in iunie, cand murim de cald si noi si elevii si se pot face activitati deosebite , fiindca si vremea ne permite.

0 0

13.05.2012 19:00 aurelroba

Si eu sunt deacord cu dordevis in sensul ca ar fi mult mai bine programata saptamana cu "scaola altfel" in luna iunie, motivul meu este ca datorita faptului ca scoala la care sunt este situata intr-o zona de munte si in luna aprilie este inca iarna, cea ce face ca multe activitati extrascolare sa nu se poata desfasura.

0 0

13.05.2012 19:27 antoneta_ionescu

Am ramas fara cuvinte cand am citit structura noului an scolar...am trecut la comunisti, nu mai avem vacanta de Pasti, avem vacanta de primavara...De Pasti, avem liber ca tot romanul, ziua de luni, probabil, 6 mai...Doamne, da-ne putere sa mai induram si sa nu mai comentam ca zburam....din invatamant

0 0

13.05.2012 21:07 gabrielababa

Vacanta de primavara ar trebui sa coincida cu sarbatoarea Pastilor, deoarece elevii sunt cu gandul in alta parte in zilele de inainte si dupa sarbatoare.

Cat priveste Scoala Altfel, e inca o incercare de destructurare si de decredibilizare a tot ce inseamna invatamant romanesc. Prin lipsa de organizare clara, de coordonare la nivel ministerial. Au preluat o idee si au impus-o fara studiu de impact, fara a se verifica posibilitatea adaptarii la sistemul romanesc. Nici nu vin cu sustinere financiara de la minister pentru decontarea taxelor elevilor care programeaza activitati gen vizite la muzee, excursii. Ce sa mai spunem de faptul ca in Franta, am auzit, se realizeaza activitati de gen cercetari arheologice, proiecte provocatoare... Ca la noi!

0 0

15.05.2012 16:10 aixela

Am citit structura si am inlemnit...Am crezut ca e gluma, dar nu... e ordin semnat de fostul ministru Baba. Tot nu scapam de Scoala Altfel, de aglomeratia din saptamana respectiva, de Sfintele Pasti probabil o zi libera, semestrul I scurt, iar cel de-al doilea ai impresia ca nu se mai termina. Sper sa modifice structura aceasta pentru ca e total absurda.

0 0

15.05.2012 16:22 laurapenciuc

mai conteaza cine a facut structura anului scolar?! sem I va avea tot 15 saptamani si al IIlea 21. o sa ni se lungeasca urechile in al doilea in asteptarea finelui anului scolar. O tampeala ca si structura de anul acesta, iar saptamana altfel ar trebui sa se numeasca saptamana cotizatiilor parintilor, ca pana la urma tot parintele plateste pentru idiotenia asta

0 0

17.05.2012 22:54 valentina_matesica

Cea mai mare tampenie -Scoala altfel- a fost pastrata!!! O activitate impusa, pentru care invatamantul nostru nu e pregatit, pentru care nu sunt resurse si care a pus pe umerii cadrelor didactice, si asa prost platite, un efort suplimentar deosebit (extrem de multa scriptologie, care n-a servit la nimic). In saptamana aceea ne imbulzim toti la muzee, spectacole, facem toti curat in parcuri, ne certam toti pe un amarat de videoproiector ca sa le punem un film sau o prezentare copiilor, ca sa nu mai spun ca totul se face pe banii parintilor, desi invatamantul e gratuit. S-a gandit cineva la cei nevoiasi?

0 0

01.06.2012 18:16 adela_elena5

Le dau dreptate colegilor mei. Nu ne ajunge nici noua salarul pe traiul decent dar sa mai si investim in tehnologie. Hartagorii si altele tot pe banii nostrii, concursuri la fel, pana cand...ne dam salarul pe astea.
Pretentii are ministru dar conditii UMANE nu.
Profesorul e terminat financiar si emotional.

0 0

12.06.2012 17:11 rodicanina

O structură din ce în ce mai haotică. Un semestru scurt şi unul foarte lung. Vacanţa de Paşte redevenită de primăvară. (Nu mă deranjează în mod deosebit, deoarece echilibrează un pic semestrul II). Din nou săptămâna "Şcoala altfel"!!!!! Copiilor le place, părinţii tac şi scrâşnesc din dinţi pentru că tot ei trebuie să suporte cheltuilelile (într-o perioadă a anului în care facturile românilor explodează), iar perioada ei de desfăşurare este total nefericit aleasă. Dacă tot se încăpăţânează unii să o menţină ar trebui să o mute mai în vară.
Eu socotesc deja cât din bugetul familiei, şi aşa "vai mama lui", va trebui să aloc pentru a putea desfăşura la grupă activităţi cu adevărat în folosul copiilor.

0 0

25.06.2012 19:54 lara40

Nu ne asteptam la nimic bun de acum inainte. Stie careva,din cei care au propus extinderea anului scolar cu inca o saptamana,cum am tras de elevi pe ultima suta de metri,la 40 de grade?Daca tot vin cu propuneri de genul acesta,ar fi bine sa ne instaleze si aer conditionat in clase.

0 0

11.07.2012 18:24 vasileliliana

Vacanta de Paste nu mai exista? Sau o cuplăm cu 1 Mai?

0 0

15.07.2012 15:11 aripidezapada

Eu sunt total de acord sa se pastreze saptamana "Scoala altfel" (poate ar fi fost o idee buna si mutarea ei in luna iunie, cum s-a scris mai sus) - chiar a fost un program binevenit! Hmm, contributia parintilor? Exista/este consistenta, daca asa decid cadrele didactice! Sunt sigura ca multi dintre noi am organizat activitati deosebite, la care nu a fost nevoie de implicatie baneasca.

Insa nu pot sa fiu de acord cu vacanta de primavara! Probabil ca cei de la minister chiar nu si-au dat seama.... Dar Pastele este anul urmator pe 5 mai, e de neconceput sa avem vacanta pana atunci, iar de sarbatori sa facem lectii!

Oare mai exista vreo sansa sa se schimbe ceva?
(cu privire la structura semestrelor, iar sunt de acord: este mai lung al doilea, dar mi se pare mai simplu si eficient sa se termine primul, in decembrie, odata cu vacanta)

0 0

18.07.2012 12:44 scrisulici

Doamne, unele cadre didactice sunt atat de intepenite in gandirea comunista, nu ar iesi din zona de confort nici batuti cu parul. COPIILOR LE PLACE SCOALA ALTFEL!!!!! Nu asta era ideea? Sa atragem copiii spre invatamant? Nu ne plangem dupa aia ca nu sunt atrasi de scoala si chiulesc si pica examenele?

Cat despre bani, la mine la clasa stiu parinti care prefera sa dea banii pe internet pe telefonul mobil, decat sa dea pe o vizita la muzeu pentru copil. Credeti ca e normal? Banii pe intretinere si rechizte oricum se duc, macar "scoala altfe"l e o investitie cu rost in copiii nostri.

Dar sunt deacord cu ideea ca ar fi mai nimerit sa fie mutata mai spre vara. Daca facem o petitie e imposibil ca ministerul sa nu ia in considerare propunerea.

0 0

21.07.2012 16:29 dvsilvia

Sunt de acord cu propunerea colegului : de a se organiza scoala altfel in penultima saptamana de scoala. DAR , cei de la minister sunt toti cu creierele topite de la canicula si nu stiu ca noi suntem un popor CRESTIN si ca nu se poate ca in Saptamana Mare sa vii la scoala si sa tii ore?! cum sa ne ajute Dumnezeu ,daca noi uitam sa ii slujim Lui si nu politicienilor si intereselor unora sau a altora. Cum sa invete copii nostrii la scoala , cand la inceputul orelor nu se mai spune Tatal nostru?! Prea multe intrebari, prea multi de " daca " .............

0 0

23.07.2012 17:20 daniellozba

Saptamana "ALTFEL" trebuie sa fie aleasa de parinti, profesori si elevi, de comun acord, oricand pe durata celui de-al doilea semestru care e lung "cat o zi de post"... asta pentru ca niste ministeriabili sugerau ideea revenirii la cele 3 trimestre din vechiul "regim". Au scurtat primul semestru la cat tinea un trimestru in anii trecuti... probabil ca urma "splitarea" celui de-al doilea semestru si abia apoi sa te tii de hartzogarii si situatii!...

Asadar cred ca trebuie sa revenim la structura inv. preuniversitar (asa cum este acum anul de inv. al studentilor), iar saptamana "ALTFEL" sa ramana (pentru elevi!!!), doar ca ea sa fie stabilita oricand se doreste la nivelul fiecarei scoli, astfel incat sa nu mai fie aglomeratie la muzee si pensiuni!!!

0 0

25.07.2012 16:20 elenac1975

Se uita de clasa a XII-a? Cum sa se mute "Scoala Altfel" in ultimele saptamani, cand cei de clasa a XII-a au probe de bac? Eu sunt profesor de informatica si in ultima saptamana de scoala nu putem "respira"!! 3-4 zile sunt ocupate cu Competentele Digitale. Avem si medii de incheiat, suntem diriginti, deci avem situatii de completat... Cand sa mai facem si "Scoala Altfel" in acea saptamana??? Nu vreau sa se renunte la ea, insa trebuie lasata intr-o perioada care sa nu afecteze examenele!!!

0 0

04.08.2012 00:01 ancutaz

Stimati colegi,

Indiferent de structura anului scolar,de perioada cand se desfasoara "scoala altfel',ma doare sufletul ca exista persoane,cadre didactice ,care au pretentia ca invata si educa copii,dar care nici ei nu stiu sa scrie corect romaneste(ex."nostrii',"copii" in loc de copiii).Pacat !

0 0

04.08.2012 00:04 ancutaz

e vorba despre adela-elena5 si dvsilvia

0 0

04.08.2012 00:05 ancutaz

si eu m-am exprimat gresit,scuze;persoane care nici ele nu stiu

0 0

11.08.2012 05:36 alexker95

Damn you teachers. Stiti doar sa va plangeti de structurile anilor scolari, de bani si de hartogaraia nenorocita pe care o face. Dar meseria voastra, va mai place? La ce-o mai faceti si la ce vi-ati ales-o? Nu v-ati gandit de la inceput ca slujba voastra va implica EDUCAREA si COORDONAREA elevilor, ceea ce aproape nici unul dintre voi nu faceti cum se cuvine, stiti doar sa va tineti scai de programe si lectii comuniste lipsite de vreun sens, dar sa veniti cu vreo metoda inovativa de predare sau sa spetiti un strop de transpiratie in plus, n-ati face-o. Stit sa veniti si sa urlati in clase la elevi, sa predati din carti si sa scrieti niste cifre cu un pix pe-un caiet mare. Dar ce ramane in capul nostru, va pasa? Va pasa cine va va conduce cand veti fi batrani? Va pasa cine va va asigura painea la batranete? Dragi profesori, ganditi mai mult decat va este impus, ma incred ca exista suficiente minti sclipitoare in cadrul profesorilor din Bucuresti care sa nu se mai planga atat de structuri si hartii si sa-i invete ceva pe elevii din capitala. Ca de-aia pica toti BAC-u. Ca va faceti voi bine treaba. Multa bafta in 2012-2013, v-am pupat pe portofel

0 0

11.08.2012 05:37 alexker95

Faceti, in a doua fraza de la inceput. Corectie

0 0

13.08.2012 21:20 eduaetzicu

SĂ ÎNVEŢE TINERII NOSTRI ELEVI SĂ RESPECTE, SĂ VORBEASCĂ, SĂ APRECIEZE...

0 0

26.08.2012 14:26 ignis

ehei, bine ar fi sa inceapa vacanta de vara la 22 iunie, din pacate liceele cu profil tehnic nu se bucura de acest `privilegiu`... iar vacanta de primavara cred ca a fost numita asa pentru a multumi pe toti cei de alta religie

0 0

30.08.2012 20:40 katy-casha Acest comentariu a fost moderat de rofi3

de ca va tot plangeti?semestrul intai nu are cum sa fie mai lung din cauza Craciunul!daca includea Creciunul,tot voi erati nemultumuiti.[editat de moderator]

0 0

31.08.2012 18:34 irmido67

Propun administratorului acestui site să nu mai publice comentariile scrise într-un limbaj ,,suburban” și nici pe cele ale acelor persoane care nu au curajul să-și asume comentariile ( dându-și date personale false , sau incomplete , în spatele ID-ului). Există spații de exprimare destule ...măcar acest site să aibă o oarecare decență ...este al nostru, al cadrelor didactice .
În ceea ce privește săptămâna ,,Școala altfel” este genială ideea ca perioada de desfășurare să fie aleasă de fiecare instituție de învățământ în parte , în funcție de condițiile specifice , de oportunitățile oferite de comunitate , etc. Numai dac-ar avea cineva urechi să audă....

0 0

31.08.2012 22:31 mscb25

Dragii mei... primul lucru care m-a intrigat si pe mine este vacanta de primavara. Dar apoi, analizand mai bine, mi-am dat seama ca nu prea aveau cum sa faca ei, oricum. Pastele e in mai, la inceput. Nu se putea sa ne dea vacanta de 2 sapt in mai, ca apoi in iunie sa fie gata anul scolar. Nu? Eu ma gandesc ca, din nefericire, anul acesta nu s-au prea putut impaca cele doua lucruri: vacanta si Pastele. Din pacate... Cred ca va fi primul an de cand ma stiu eu, atat ca eleva, cat si ca profesoara, in care sa existe situatia aceasta. In afara de asta... restul sunt opinii si opinii.

0 0

31.08.2012 23:51 Maria_Postu

"Scoala altfel" trebuie desfiintata sau trebuie alocate fonduri atat pentru buna desfasurare a actiunilor cat si pentru cadrele didactice implicate care petrec foarte mult timp la scoala si in compania elevilor pentru supraveghere si buna organzare a acestor actiuni!

0 0

01.09.2012 09:56 lauracarmen

Stimati colegi, dragi elevi, am sesizat cateva din neregulile pe care le semnalati dvs inca de la publicarea structurii anului scolar 2012-2013 in luna mai. Din pacate nimeni nu ne ia in seamna, toate se fac dupa bunul plac al NU-STIU-CUI, iar, in cele din urma, rezultatele se rasfrang asupra tinerei generatii care ar trebui sa fie piatra de temelie pentru o societate viitoare mult mai sanatoasa. Din nefericire, toate acestea sunt doar vorbe........Ar trebui sa lasam invinuirile si sa ne gandim serios la ceea ce avem de facut, atat in calitate de cadre didactice, de parinti, dar si in calitate de elevi. Unde-s doi puterea creste si dusmanul nu sporeste............ Succes in noul an scolar!!!!!!!

0 0

01.09.2012 09:57 vadina

Mai avem speranta ca MINISTERUL(!)va citi aceste comentarii pertinente si va stabili ADEVARATA structura a anului scolar 2012-2013...

0 0

01.09.2012 11:30 roxana_oprescu

aceasta structura nu mai e valabila; tocmai au anuntat...

0 0

01.09.2012 11:42 nicoletae

Doamne-ajută!
În primul rând, vă doresc să aveți un an nou bisericesc cu sănătate și bucurii binecuvântate, împlinirea tuturor rugăminților celor bune și folositoarea sufletelor voastre!
Apoi, propun ca Școala Altfel să fie după Sfintele Paști, în Săptămâna Luminată. Ce spuneți?

0 0

01.09.2012 11:43 nicoletae

roxana_oprescu: care este structura valabilă? Au anunțat cumva?

0 0

01.09.2012 11:53 12m_r-

Dragii mei , nu are rost sa mai criticam ca tot un dialog al surzilor ramane. Nimeni nu ne intreaba , nimeni nu citeste comentariile noastre, nimeni nu tine cont de nimic. Fiecare din cei care acced la functii vor sa schimbe cate ceva , pe ici pe colo,bifand ca realizate promisiunile fara substanta si absurde. Vinovati suntem noi care ii sprijinim sa ajunga in acele functii. Nu am vazut nici un "ministeriabil" de-al nostru din educatie care doreste sa afle si parerea noastra , a celor care avem destula experienta sau a celor tineri ... Nici o dezbatere , nici o portita deschisa ci doar ordine transmise de dincolo de zidurile care au stat intre noi si EI. Asa ca tot noi , dascalii suntem cei care trebuie sa accesibilizam ordinele lor. Si nu numai. Ganditi-va pe ce manuale lucram cu elevii,aproape toate ferfenita, depasite, lectii de istorie la clasa a IV a interminabile, continuturi inaccesibile elevilor, si multe altele. Dar cui ii pasa? Doar noua dascalilor , parintilor si ...elevilor(da doamne!) . In legatura cu saptamana SCOALA ALTFEL sunt de acord si eu cu unul din comentatori sa nu mai fie in acelasi timp pentru toata tara . Fiecare scoala sau chiar grupuri de clase sa-si aleaga o saptamana din sem II pentru aceste activitati , evitandu-se astfel aglomeratiile si implicit lipsa de eficienta. In ce priveste vacanta de primavara si nu de Paste , asta e.Pastele pica prea tarziu, dar se pot da libere pentru aceasta sarbatoare (4-5 zile : doua inainte si trei dupa Paste sau fiecare scoala stabileste cum e mai convenabil, daca tot suntem descentralizati)ca si asa avem anul acesta doar 2 zile libere din cele lucratoare(1 mai si 4 iunie).Eu as propune 2-3 mai si 6-7-8 mai liber de Paste.Asa ai timp sa-ti vezi de suflet si de treburi dar si de sarbatorit. Sau iar ciocnim ouale rosii prin clase??? Sper din tot sufletul ca cineva in tara asta sa mai si gandeasca.
Doresc tuturor colegilor din invatamant ,de oricare ar fi el, multa sanatate, putere de munca , sa nu le fie teama sa-si expuna gandurile si atitudinile !!!!!!!! Un an scolar mai bun!!!

0 0

01.09.2012 11:53 veronica89

tocmai ce s-a modificat , am citit acum ca s-a amanat pentru 17 septembrie inceperea noului an scolar :)

0 0

01.09.2012 12:09 ionelamaria1

Unde s-a anuntat modificarea?

0 0

01.09.2012 12:16 12m_r-

Ponta a facut anuntul in sedinta de guvern , acum cateva minute.Aveti dreptate , ca la noi la nimeni

0 0

01.09.2012 12:46 calomfreya

Daca le mai gadila mult, o sa ajungem sa luam vacanta de vara la 1 iulie...

0 0

01.09.2012 21:27 1958

Sa se mute saptamana 1-5 aprilie "Scoala altfel"in perioada Pastelui

0 0

02.09.2012 00:18 Adinutza78

Ministra noastra draga ne anunta ca incepem din 17 septembrie

0 0

02.09.2012 21:59 titular

În 39 ani de activitate didactică am văzut multe şi nu mă mai miră nimic. Ce bine ar fi dacă doamna ministru ar purta o discuţie serioasă cu noi, cu cei care nu stăm pe la posturile de televiziune, cu cei care nu abandonăm munca, munca aceasta de SISIF pentru a găsi cauzele adânci ale distrugerii învăţământului românesc, pentru că este GENOCID în învăţământ. DA! GENOCID!!!!!!!!!!!
Nu se vrea să se acorde vacanţă de Sfintele Sărbători de Paşti!
De ce?

0 0

04.09.2012 18:47 baritchi_alina

,,Scoala altfel'', structura anului scolar,decontarea navetei cadrelor didactice, salarizarea,invatamant simultam cu clasa pregatitoare ,cei 100 de euro taiati etc...nu o intereseaza pe d-na ministru.Daca nu am iubii copiii nu am avea ce cauta in sistem.

0 0

09.09.2012 18:45 dalibor

De cate ori intru pe acest site si citesc comentariile unora fiind ei cadre didactice sau elevi/studenti etc ba unii sunt de acord cu scoala altfel ba unii nu sunt de acord cu ea .
Eu unul in calitate de elev nu sunt de acord cu aceascta spatamana de pierdere de timp si bani nu numai pentru parintii nostrii ci si pentru noi " citez ca in saptamana cu Scoala Altfel de anul scolar trecut a trebuit sa mergem pe cont propriu la scoala fiindca conducerea scolii nu sa interesat sa ne asigure transport eu fiind navetist ,am trebuit sa mergem fiecare elev in parte sa ne achizitionam eu stiu cate ceva de pe la magazine etc,etc cum le cadea profesorilor in cap de cate o activitate de-a lor .Nu mai are rost sa ma lungesc atat cu programul acesta nou inventat din anul scolar 2011-2012 .
Dar as vrea sa trec la alt subiect : dupa cum am specificat mai sus sunt navetist fac naveta 25 de kilometri ca sa ajung la scoala abonamentul la autocar sa scumpit de vreo 3 sau 4 ori ,iar de fiecare data cand trebuia sa platesc la firma care se ocupa de transport trebuia sa dau prima data eu din buzunarul meu banii si dupa aceea sa astept cateva luni bune pentru decontarea acelor bani de la minister .
Si mai este o saptamana pana cand va incepe noul an scolar iar eu mai am de primit pentru inca 2 luni banii de pe abonamet ,sa nu mai spun ca dupa ce am terminat clasa
a 9-a nu mi s-au mai decontat ultimii bani.
Sunt la un liceu tehnologic si in fiecare an scolar am practica ba la sfarsitul ba la mijlocul anului scolar cand e in timpul scolii mai merge dar cand e dupa terminarea scolii adica in timpul vacantei trebuie sa ne descurcam fiecare pe cont propriu iar acei bani nu ii mai deconteaza nimeni .
Cam acestea au fost nemultumirile mele.

0 0

09.09.2012 18:49 dalibor

Si sunt si nervos pe de-o parte cand vad ca unii sunt de acord cu scoala altfel
o pierdere de tipm si banii

0 0

15.09.2012 12:13 Ileanakosanzeana

E dureros ce se intampla in invatamantul romanesc! dar si mai dureros ca noi dascalii nu prea suntem uniti si nu luam sau nu putem lua atitudine in ceea ce "inventeaza" cei de la Minister fara sa ne consulte si pe noi care cunoastem toate dedesubturile sistemului, fara sa se gandeasca vreodata la consecinte(resursa umana, logistica, finante etc.), probabil ca prosti dascal/mentori au avut cei ce au ajuns la minister pe niste functii, de unde tin mortis /cu dintii sa faca ceva inedit, o schimbare...care de obicei atat pentru elevi, parinti si dascali e dezastruoasa... In ceea ce priveste "Scoala altfel"cereti parerea parintilor, elevilor pentru suportul financiar si al dascalilor si dupa mai vedeti daca e rentabila sau nu activitatea. Stimati functionari ai Ministerului mai ganditi-va la urmari atunci cand dati ordine, legi penibile, consultati dascalii, parintii, elevii, pentru ca invatamantul romanesc nu e gratis asa cum sustine litera legii, foarte scump! Sanatate tuturor!

0 0

27.09.2012 09:19 mihaita-mitrea

"In perioada 29 octombrie-4 noiembrie 2012, clasele din învăţământul primar şi grupele din învăţământul preşcolar sunt în vacanţă."

Mai este valabila perioada mai sus mentionata pentru vacanta de toamna la elevii din ciclul primar?

Pe didactic.ro nu exista modificari pentru acesta perioada.

0 0

05.01.2013 11:14 Xena50

"Scoala altfel" ar putea fi mutata in Saptamana Mare si neaparat o saptamana de vacanta in perioada Sfintelor Sarbatori de Pasti pentru a primi recunostinta darul lui D-zeu si la randul nostru sa daruim iubire si ganduri bune.

0 0

07.01.2013 06:38 Nanjau

Am văzut într-un comentariu de mai sus că nu este înțeleasă ,,Săptămâna altfel". Ei bine pentru unii elevi cu notele mari , acea săptămână plină de activități este importantă pentru dosarele de bursă.

0 0

03.02.2013 14:15 aishaaa

Saptamana altfel este una din cele mai mari prostii pentru noi elevii,suntem plimbati prin tot orasul sa vedem chiestii pe care le-am vazut de zeci de ori, pur si simplu pierdem timp si bani. Iar referitor la lungimea primului semestru,este un chin si o continua alergare dupa note, iar in al 2-lea semestru ne tin pana cand murim de cald in clase impreuna cu profesorii. Ce randament putem avea cand afara sunt 35 de grade ? iar in clase poate chiar mai mult datorita numarului mare de elevi. De cand am ajuns pe bancile scolii am auzit ca suntem generatie de sacrificiu la fel ca si parinti nostrii, din pacate generatiile de sacrificiu nu se opresc la noi si se continua experimentarea si pe generatiile urmatoare. Eu nu mai am mult de tras si termin, dar ce se va intampla cu copilasii din clasa 0 pe care ii vedem zi de zi cu ghiozdanele mai mari ca ei, din ce in ce mai adormiti si mai epuizati ?

0 0

25.02.2013 13:29 Oanaww

Ma da nu vreti sa le luati sivacanta de vara cu ideile voastre pt Scoala Altfel?Suntem si noi oameni nu animale.Mai vrem si noi cate o vacanta din cand in cand.

0 0

18.03.2013 21:08 nodyca

cine stie in Sem I al anului scolar 2012-2013 in valcea in ce data a fost cercul pedagogic????va roog mult de tot repede

0 0

28.03.2013 19:00 diodiucristian

vancata de primavara este de 2 saptamani fara cea altfel ?

0 0

10.04.2013 01:03 Slv9012

Să înțeleg că pe lângă săptămâna altfel , mai avem 2 saptămâni de vacanță ? Nu una ?

0 0

24.05.2013 11:42 Adrian-Ady

asa de scurta vacanta de vara???? de la 3 la 2 luni....

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 51 evenimente

«APRILIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

292 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN