Simpozion National ,, Eficient si modern in invățământul românesc actual”, editia I
Nume proiect: Simpozion National ,, Eficient si modern in invățământul românesc actual”, editia I
Organizatori: Colegiul Tehnic ,,Al. I. Cuza” Bârlad
Perioadă înscriere: 10.01.2017 - 01.03.2017
Perioadă desfăşurare: 16.03.2017
SIMPOZIONUL NAȚIONAL
,,EFICIENT ȘI MODERN ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL ROMÂNESC ACTUAL”
EDIȚIA I, Martie 2017
SECȚIUNI: I. Reducerea abandonului școlar și integrarea elevilor cu C.E.S. în învățământul de masă-provocări ale învățământului românesc actual- referate, lucrări științifice, studii.
II. Tehnici de lucru eficiente la clasă- prezentare de metode moderne de învățare.
III. Suporturile educaționale- factor motivant și sursă de informare pentru elevi. Prezentare de auxiliare didactice, suporturi de curs, publicații de specialitate utile pregătirii elevilor.
IV. Parteneriat și colaborare- exemple de bune practici: prezentare de proiecte educaționale comunitare și europene
PERIOADA DE ÎNSCRIERE: 10 ianuarie-20 februarie 2017
DATA LIMITĂ DE TRIMITERE A LUCRĂRILOR: 1 martie 2017
DATA DESFĂȘURĂRII: 16 martie 2017
REGULAMENT DE PARTICIPARE
Condiții de participare:
Înscrierea participanţilor se va face până pe data de 20 februarie 2017 prin e-mail la adresa simpozion.colegiulcuza@yahoo.com prin transmiterea formularului de înscriere ataşat (anexa). Se va trimite şi copia scanată a chitanţei de plată a taxei de participare. Trimiterea lucrărilor se va face până la data de 1 martie 2017 în format electronic, cu specificarea numelui autorului şi a unităţii şcolare în cadrul documentului ataşat.În funcție de secțiunile alese, lucrările se vor trimite la următoarele adrese:
- pentru secțiunea I -gabrielabujoreanu@yahoo.com;
- pentru secțiunea II- carmin_dcn@yahoo.com;
- pentru secțiunea III-stoicaiul@yahoo.com;
- pentru secțiunea IV-magda_ibanescu@yahoo.com.
Vă rugăm să precizaţi în e-mail adresa de corespondenţă, inclusiv codul poştal. Veţi ataşa din nou formularul de înscriere atunci când veţi trimite lucrările precum si copia scanată a chitanței cu care s-a achitat taxa de participare.
La o lucrare se accepta maxim 2 autori care vor plăti fiecare taxa; excepție fac doar acei participanți care sunt soț și soție și plătesc o singură taxă . Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la nr. de telefon: 0728904587/ 0770706705. Vă rugăm ca lucrările trimise să se încadreze în temele specificate, pe secţiuni. În caz contrar, lucrările nu vor fi acceptate.
Cadrele didactice din Bârlad care trimit lucrări/prezentări sunt invitate să participe în mod direct la lucrările simpozionului din data de 16 martie 2017.
Condiții de redactare:
Pentru secțiunile I și II:
Lucrările vor avea între 3-5 pagini.Vor fi redactate în Microsoft Word 2003 sau 2007, format A4, font Times New Roman, mărime 12, distanţa dintre rânduri 1.5, margini egale de 2 cm, aliniat stânga-dreapta (Justify). Se vor folosi obligatoriu diacriticele. Titlul lucrării va fi scris cu font Times New Roman 14, centrat; la 2 rânduri de titlu se va scrie autorul lucrării, instituţia, localitatea, judeţul cu Times New Roman 12, aliniat stânga. Lucrarea va fi structurată astfel: o treime fundamentare teoretică și două treimi aplicație practică. La sfârşit se va consemna bibliografia (minim trei referințe bibliografice).
Pentru secțiunea III :
Participanții pot trimite opțional suportul educațional în format pdf. sau o prezentare POWER-POINT despre suportul educațional cu maxim 15 slide-uri structurată astfel: primul slide va conţine coperta suportului educațional; următoarele slide-uri trebuie să prezinte cuprinsul, imagini reprezentative din publicația respectivă, bibliografia; ultimul slide va conține numele autorului/-rilor prezentării ppt., instituția de care aparțin, localitatea, județul, scrise cu Times New Roman 14, centrat.
Pentru secțiunea IV :
Prezentări POWER-POINT cu maxim 15 slide-uri: primul slide va conţine titlul proiectului , scris cu font Times New Roman 14, centrat; la 2 rânduri de titlu se vor scrie numele coordonatorilor, instituţia, localitatea, judeţul cu Times New Roman 12, aliniat stânga. Următoarele slide-uri trebuie să conțină o descriere a proiectului ( argument, scop, obiective, grup țintă, rezultate etc.) și poze de la activitățile din proiect.
PERIOADA DE ÎNSCRIERE: 10 ianuarie-20 februarie 2017
DATA LIMITĂ DE TRIMITERE A LUCRĂRILOR: 1 martie 2017
DATA DESFĂȘURĂRII: 16 martie 2017
Evaluarea lucrărilor:
Comitetul de organizare verifică toate lucrările și își rezervă dreptul de a respinge acele lucrări care nu îndeplinesc condițiile stabilite în cadrul simpozionului.
Lucrările simpozionului vor fi incluse în DVD-ul cu ISSN cu titlul ,,EFICIENT ȘI MODERN ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL ROMÂNESC ACTUAL” .
Fiecare participant va primi adeverință de participare și DVD-ul simpozionului cu ISSN.
Taxa de participare este de 35 RON – care se vor depune în contul Asociației Cuza Bârlad IBAN RO14RNCB0260003098050001 deschis la Banca Comercială Română S.A. (se va menţiona numele deponentului și destinația sumei- taxa de participare la simpozion). Suma asigură cheltuielile de organizare a simpozionului, editarea DVD-ului cu ISSN și expedierea mapelor.
Anexa
SIMPOZIONUL NAȚIONAL
,,EFICIENT ȘI MODERN ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL ROMÂNESC ACTUAL”, EDIȚIA i
FIŞA DE ÎNSCRIERE
Numele şi prenumele: .....................................................................................................................................
Adresa:.........................................................................................................................
.................................................................................................................................
Telefonul: ..................................................................................................................
Adresa de e-mail: ...................................................................................................
Unitatea şcolară:.........................................................................................................................
Localitatea:..............................................................................................................
Titlul lucrării: .....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................
Secţiunea în care se încadrează lucrarea:..................................................................
Numărul de autori pe lucrare:.....................................................................................
Modul de participare:
-direct
-indirect
Adresa la care doriţi să primiţi materialele:
SEMNĂTURA CADRULUI DIDACTIC,
Interes general | Toate disciplinele | Evenimente
Propus de: magdaibanescu | 18.01.2017 08:22 | 3027 vizualizări
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.