Şcoala cu
bune practici

43 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Simpozion National ,, Eficient si modern in invățământul românesc actual”, editia I

Scopul organizării acestui simpozion, având ca grup ţintă cadrele didactice din învăţământul de masă și cel special, este acela de a oferi prilejul unor dezbateri, schimburi de păreri, împărtăşirea unor experienţe cu privire la activitatea şi practica personală sau de a cunoaște alte modalităţi de lucru în scopul performării şi dezvoltării propriului stil de muncă. Totodată, simpozionul își propune promovarea parteneriatului între instituții de învățământ în vederea identificării și valorizării de metode, tehnici, suporturi educaționale moderne, proiecte comunitare locale, naționale și internaționale, care să amelioreze problemele cu care se confruntă învățământul românesc actual: scăderea motivației de învățare a elevilor, părăsirea timpurie a sistemului educațional de către tot mai mulți elevi , integrarea elevilor cu C.E.S. în învățământul de masă. SECȚIUNI: I. Reducerea abandonului școlar și integrarea elevilor cu C.E.S. în învățământul de masă-provocări ale învățământului românesc actual- referate, lucrări științifice, studii. II. Tehnici de lucru eficiente la clasă- prezentare de metode moderne de învățare. III. Suporturile educaționale- factor motivant și sursă de informare pentru elevi. Prezentare de auxiliare didactice, suporturi de curs, publicații de specialitate utile pregătirii elevilor. IV. Parteneriat și colaborare- exemple de bune practici: prezentare de proiecte educaționale comunitare și europene

Nume proiect: Simpozion National ,, Eficient si modern in invățământul românesc actual”, editia I

Organizatori: Colegiul Tehnic ,,Al. I. Cuza” Bârlad

Perioadă înscriere: 10.01.2017 - 01.03.2017

Perioadă desfăşurare: 16.03.2017

SIMPOZIONUL NAȚIONAL

,,EFICIENT ȘI MODERN ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL ROMÂNESC ACTUAL”

EDIȚIA I, Martie 2017

SECȚIUNI: I. Reducerea abandonului școlar și integrarea elevilor cu C.E.S. în învățământul de masă-provocări ale învățământului românesc actual- referate, lucrări științifice, studii.

II. Tehnici de lucru eficiente la clasă- prezentare de metode moderne de învățare.

III. Suporturile educaționale- factor motivant și sursă de informare pentru elevi. Prezentare de auxiliare didactice, suporturi de curs, publicații de specialitate utile pregătirii elevilor.

IV. Parteneriat și colaborare- exemple de bune practici: prezentare de proiecte educaționale comunitare și europene

PERIOADA DE ÎNSCRIERE: 10 ianuarie-20 februarie 2017

DATA LIMITĂ DE TRIMITERE A LUCRĂRILOR: 1 martie 2017

DATA DESFĂȘURĂRII: 16 martie 2017

REGULAMENT DE PARTICIPARE

Condiții de participare:

Înscrierea participanţilor se va face până pe data de 20 februarie 2017 prin e-mail la adresa simpozion.colegiulcuza@yahoo.com prin transmiterea  formularului de înscriere ataşat  (anexa). Se va trimite şi copia scanată a chitanţei de plată a taxei de participare.   Trimiterea  lucrărilor  se va face până la data de 1 martie 2017 în format electronic, cu specificarea numelui autorului şi a unităţii şcolare în cadrul documentului ataşat.În funcție de secțiunile alese, lucrările se vor trimite la următoarele adrese:

 

  • pentru secțiunea I -gabrielabujoreanu@yahoo.com;
  • pentru secțiunea II- carmin_dcn@yahoo.com;
  • pentru secțiunea III-stoicaiul@yahoo.com;
  • pentru secțiunea IV-magda_ibanescu@yahoo.com.

Vă rugăm să precizaţi în e-mail adresa de corespondenţă, inclusiv codul poştal. Veţi ataşa din nou formularul de înscriere atunci când veţi trimite lucrările precum si copia scanată a chitanței cu care s-a achitat taxa de participare.         

La o lucrare se accepta maxim 2 autori care vor plăti fiecare taxa; excepție fac doar acei participanți care sunt soț și soție și plătesc o singură taxă . Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la nr. de telefon: 0728904587/ 0770706705.   Vă rugăm ca lucrările trimise să se încadreze în temele specificate, pe secţiuni. În caz contrar, lucrările nu vor fi acceptate.

Cadrele didactice din Bârlad care trimit lucrări/prezentări sunt invitate să participe în mod direct la lucrările simpozionului din data de 16 martie 2017.

Condiții de redactare:

Pentru  secțiunile I și II:

Lucrările vor avea între  3-5 pagini.Vor fi redactate în Microsoft Word 2003 sau 2007, format A4, font Times New Roman, mărime 12, distanţa dintre rânduri 1.5, margini egale de 2 cm, aliniat stânga-dreapta (Justify). Se vor folosi obligatoriu diacriticele. Titlul lucrării va fi scris cu font Times New Roman 14, centrat; la 2 rânduri de titlu  se va scrie autorul  lucrării, instituţia, localitatea, judeţul cu Times New Roman 12, aliniat stânga. Lucrarea va fi structurată astfel: o treime fundamentare teoretică și două treimi aplicație practică. La sfârşit se va consemna bibliografia (minim trei referințe bibliografice).

Pentru secțiunea III :

Participanții pot trimite opțional suportul educațional în format pdf. sau o prezentare POWER-POINT despre suportul educațional cu maxim 15 slide-uri structurată astfel: primul slide va conţine coperta suportului educațional; următoarele slide-uri trebuie să prezinte cuprinsul, imagini reprezentative din publicația respectivă, bibliografia; ultimul slide va conține numele autorului/-rilor prezentării ppt., instituția de care aparțin, localitatea, județul, scrise cu Times New Roman 14, centrat.

Pentru secțiunea IV :

Prezentări POWER-POINT cu maxim 15 slide-uri: primul slide va conţine titlul proiectului , scris cu font Times New Roman 14, centrat; la 2 rânduri de titlu se vor scrie numele coordonatorilor, instituţia, localitatea, judeţul cu Times New Roman 12, aliniat stânga. Următoarele slide-uri trebuie să conțină  o descriere a proiectului ( argument, scop, obiective, grup țintă, rezultate etc.) și poze de la activitățile din proiect.

PERIOADA DE ÎNSCRIERE: 10 ianuarie-20 februarie 2017

DATA LIMITĂ DE TRIMITERE A LUCRĂRILOR: 1 martie 2017

DATA DESFĂȘURĂRII: 16 martie 2017

Evaluarea lucrărilor:

Comitetul de organizare verifică toate lucrările și își rezervă dreptul de a respinge acele lucrări care nu îndeplinesc condițiile stabilite în cadrul simpozionului.

Lucrările simpozionului vor fi incluse în DVD-ul  cu ISSN cu titlul  ,,EFICIENT ȘI MODERN ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL ROMÂNESC ACTUAL” .

Fiecare participant va primi  adeverință de participare și DVD-ul  simpozionului cu ISSN.

Taxa de participare este de 35 RON – care se vor depune în contul Asociației Cuza Bârlad IBAN RO14RNCB0260003098050001 deschis la Banca Comercială Română S.A. (se va menţiona numele deponentului și destinația sumei- taxa de participare la simpozion). Suma asigură cheltuielile de organizare a simpozionului, editarea DVD-ului cu ISSN și expedierea mapelor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anexa

SIMPOZIONUL NAȚIONAL

,,EFICIENT ȘI MODERN ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL ROMÂNESC ACTUAL”, EDIȚIA i

FIŞA DE ÎNSCRIERE

Numele şi prenumele: .....................................................................................................................................

Adresa:.........................................................................................................................

.................................................................................................................................

Telefonul: ..................................................................................................................

Adresa de e-mail: ...................................................................................................

Unitatea şcolară:.........................................................................................................................

Localitatea:..............................................................................................................

Titlul lucrării: .....................................................................................................................................

.....................................................................................................................................

Secţiunea în care se încadrează  lucrarea:..................................................................

Numărul de autori pe lucrare:.....................................................................................

Modul de participare:

-direct

-indirect

Adresa  la care  doriţi să primiţi  materialele:

 

SEMNĂTURA  CADRULUI  DIDACTIC,

 

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: magdaibanescu | 18.01.2017 08:22 | 3027 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Rolul de frate mai mare

Rivalitatea intre frati

Egocentrismul la parinti

Echilibrul emotional

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 51 evenimente

«APRILIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

292 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN