Şcoala cu
bune practici

43 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Simpozion international

Scoala Profesionala Holboca va invita sa participati la un simpozion international in cadrul proiectului Erasmus+ ”Be Healthy, Be Natural, Be Smart”. Simpozionul are sectiune pentru cadre didactice si pentru elevi. Participarea poate fi si indirecta, pentru persoanele care nu au domiciliul in Iasi. Evenimentul va avea loc in data de 31 martie si 1 aprilie 2017, la Hotelul Unirea Iasi. Detalii si formulare de inscriere la: project.together@yahoo.com Coordonator proiect, prof. Vrajitoru Chrys Scoala Profesionala Holboca - Iasi

Nume proiect: Be Healthy, Be Natural, Be Smart

Organizatori: Scoala Profesionala Holboca

Condiţii de participare: Participanții (elevi sau cadre didactice) trebuie sa prezinte un articol sau o lucrare științifică pe tema sănătății.

Perioadă înscriere: 23.01.2017 - 05.03.2017

Perioadă desfăşurare: 31.03.2017 - 01.04.2017

Scoala Profesionala Holboca va invita sa participati la un simpozion international in cadrul proiectului Erasmus+ ”Be Healthy, Be Natural, Be Smart”. Simpozionul are sectiune pentru cadre didactice si pentru elevi. Participarea poate fi si indirecta, pentru persoanele care nu au domiciliul in Iasi. Evenimentul va avea loc in data de 31 martie si 1 aprilie 2017, la Hotelul Unirea Iasi. Detalii si formulare de inscriere la: project.together@yahoo.com

Coordonator proiect, prof. Vrajitoru Chrys

Scoala Profesionala Holboca - Iasi

Învăţământ gimnazial | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: cvrajitoru | 22.01.2017 10:10 | 6191 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Rolul de frate mai mare

Rivalitatea intre frati

Ziua Culturii Nationale in familie

Momente de sarbatoare

Comentarii (81)

0 0

22.01.2017 15:04 sil29sil

buna ziua. 2 intrebari am:
-taxa?
-cate lucrari ale elevilor poate trimite un cadru didactic?
multumesc

0 0

22.01.2017 15:42 cvrajitoru - Autor

Buna ziua
- Nu exista taxa de participare pentru ca evenimentul este co-finantat de Uniunea Europeana.
- un cadru didactic poate trimite cel mult 5 lucrari ale elevilor

0 0

22.01.2017 15:05 sil29sil

si........inca ceva: este avizat?

0 0

22.01.2017 15:48 cvrajitoru - Autor

Proiectul Erasmus+ este in curs de implementare, a fost aprobat de AN si beneficiaza de co-finantarea Uniunii Europene.

0 0

22.01.2017 15:31 DianaL

proiect ERASMUS + neavizat???

0 0

22.01.2017 15:47 cvrajitoru - Autor

la ce va referiti "neavizat"? Proiectul este in curs de implementare, a fost aprobat de AN si beneficiaza de co-finantarea Uniunii Europene.

0 0

22.01.2017 16:02 DianaL

ma refeream la comentariul lui sil29sil
va rog sa-mi spuneti daca este cu taxa
multumesc!

0 0

22.01.2017 16:03 DianaL

acum am vazut.....este fara taxa

0 0

22.01.2017 19:23 cvrajitoru - Autor

Desigur, este fara taxa. Va asteptam!

0 0

23.01.2017 10:21 ioana_pletea

Buna ziua,
Am o intrebare: lucrarea poate fi redactata in limba enngleza?

0 0

23.01.2017 11:36 cvrajitoru - Autor

Buna ziua,

Daca doriti sa redactati lucrarea in limba engleza, atunci rezumatul va trebui sa fie in limba romana.

0 0

23.01.2017 16:33 florin_o

Buna ziua,
As dori sa stiu daca simpozionul este avizat in sensul ca este cuprins in calendarul de activitati stiintifice/metodice recunoscute de ISJ. Mai concret, diplomele vor avea si stampila si semnatura ISJ-ului?
Pot participa indirect elevi din alte judete cu prezentari PPT ? Daca da, le trimitem la aceeasi adresa de email?

Multumesc si va doresc succes! O initiativa frumoasa!

0 0

23.01.2017 23:54 cvrajitoru - Autor

La prima intrebare inca nu pot sa va raspund, va trebui sa discut cu colegii mei si dl. director (daca ISJ va stampila certificatele). Certificatele de participare vor fi valabile si oricum stampilate de institutia organizatoare.
Elevii pot participa indirect cu ppt, trimise pe adresa specificata in invitatie.
Multumim pentru interes.

0 0

26.01.2017 14:25 cvrajitoru - Autor

Intrucat simpozionul este la prima editie si este in cadrul unui proiect Erasmus+, ISJ nu se poate implica in eliberarea certificatelor, pentru ca nu este institutia organizatoare. Certificatele de participare vor fi eliberate de beneficiarul proiectului, adica Scoala Profesionala Holboca.
Va asteptam sa trimiteti documentele de inscriere.

0 0

23.01.2017 19:39 rominadya

Buna seara, pot participa cu desene/colaje si prescolarii grupei mari?
Multumesc.
O seara buna!

0 0

23.01.2017 23:50 cvrajitoru - Autor

Buna seara,

Vom avea sectiune si pentru cei mai mici elevi. un profesor poate participa cu un numar de 5 elevi.
Va asteptam!

0 0

24.01.2017 09:30 laura_l

Buna ziua, concret prescolarii pot participa? Elevii cei mai mici pot fi cei de clasa pregatitoare!

0 0

24.01.2017 10:43 cvrajitoru - Autor

Da, prescolarii pot participa. Nu avem restrictie de varsta, decat numarul de elevi inscrisi de un profesor (cinci).

0 0

24.01.2017 20:08 laura_l

Multumesc frumos, atunci vom participa si noi !

0 0

26.01.2017 14:23 cvrajitoru - Autor

Va asteptam!

0 0

24.01.2017 13:23 zavoica

Buna ziua,
As dori sa stiu cand veti putea comunica daca diplomele vor avea si stampila si semnatura ISJ-ului? Multumesc si va doresc succes! Initiative frumoase si inovatoare la Iasi !

0 0

26.01.2017 14:22 cvrajitoru - Autor

Buna ziua

Multumim pentru mesaj!
Intrucat simpozionul este la prima editie si este in cadrul unui proiect Erasmus+, ISJ nu se poate implica in eliberarea certificatelor, pentru ca nu este institutia organizatoare. Certificatele de participare vor fi eliberate de beneficiarul proiectului, adica Scoala Profesionala Holboca.
Daca doriti sa participati, nu trebuie sa platiti taxa.

0 0

25.01.2017 20:28 silvia34

Felicitari pentru proiect! Și Bihorul va participa!

0 0

26.01.2017 14:17 cvrajitoru - Autor

Multumim si va asteptam!

0 0

26.01.2017 17:44 molosag2000

lucrarea prof.+fisa+acord(scanate)+powerpoint-urile elevilor le putem transmite electronic?
Plicul autoadresat se va transmite separat.
Este bine, daca procedez astfel?

0 0

26.01.2017 18:18 cvrajitoru - Autor

Da, este bine, cu precizarea ca daca doriti acordul de parteneriat returnat (semnat) puteti sa-l includeti in plic, in 2 exemplare.

0 0

30.01.2017 12:23 anabucur

Buna ziua! Daca participa doua cadre ca autori ai unei lucrari, trebuie completate doua fise de inscriere, sau se pot trece amandoi pe aceeasi fisa de inscriere? Multumesc!

0 0

30.01.2017 18:08 cvrajitoru - Autor

Buna ziua

Daca sunt 2 autori, pot participa cu o singura fisa de inscriere.
Va asteptam!

0 0

31.01.2017 09:38 anabucur

Multumesc pt raspuns si as vrea sa va intreb daca vor primi fiecare cate un certificat de participare?

0 0

31.01.2017 14:53 cvrajitoru - Autor

Desigur, fiecare paticipant va primi certificat/

0 0

02.02.2017 18:28 Cactusflower

Acordul de parteneriat este obligatoriu?

0 0

02.02.2017 19:56 cvrajitoru - Autor

Este un document care s-a cerut in ultimul timp la evenimentele organizate de scoli. Daca aveti dificultati in ceea ce priveste trimiterea acordului de parteneriat, va solicitam totusi fisa de inscriere.
Acordul certifica faptul ca sunteti cadru didactic la o institutie de invatamant, este util, dar probabil se pot face si exceptii.

0 0

18.02.2017 20:23 Crina2015

Buna seara. Se pot trimite lucrarile si pe mail, fara a fi nevoie sa trimit prin posta? (implicit acordul/ fisa de inscriere scanate?)

0 0

19.02.2017 10:11 cvrajitoru - Autor

Lucrarile trebuie trimise pe email. Acordul si fisa de inscriere se pot trimite si pe email, dar ar trebui si prin posta pentru ca oricum certificatele se trimit prin posta pentru participarile indirecte si ne trebuie plicurile autoadresate A4 si acordul listat ca sa-l trimitem inapoi. Altfel, inseamna sa faceti cerere speciala in mesaj pe email ca sa se ocupe o colega de documentele dumneavoastra (scanare, trimitere). Pana acum, participantii au trimis documentele de inscriere prin posta. Avand in vedere ca nu am cerut taxa de participare, trimiterea prin posta este un minim efort (care se cere, de alftel, la orice simpozion).

0 0

26.02.2017 12:10 soare_mic

Buna ziua,
Lucrarea mea se refera la problemele societatii contemporane, am facut o descriere mai generala, am avut in vedere si iresponsabilitatea (uneori a ) omului modern fata de mediu (in opiniea mea, o viata sanatoasa inseamna inclusiv ecologizarea mediului in care traim)...considerati ca se incadreaza temei simpozionului?
As putea sa trimit lucrarea pe email-ul dvs si sa imi oferiti un feed-back, asta daca timpul va permite.
Multumesc!

0 0

26.02.2017 13:47 cvrajitoru - Autor

Daca ati mentionat efectele daunatoare ale poluarii mediului asupra sanatatii, atunci se incadreaza in tema.
Daca doriti o verificare, trimiteti lucrarea pe adresa de email.

0 0

26.02.2017 14:06 soare_mic

Pe adresa aceasta: project.together@yahoo.com

0 0

26.02.2017 17:20 cvrajitoru - Autor

da

0 0

27.02.2017 08:57 soare_mic

Buna dimineata,
Am trimis aseara lucrarea pentru simpozion pentru a-mi spune daca se incadreaza temei...este trimisa de pe acesata adresa crisan_yoana@yahoo.com.
Va multumesc!

0 0

27.02.2017 17:59 cvrajitoru - Autor

Am raspuns pe email. Lucrarea este valabila, dar ar trebui sa aiba ceva referinte si la sanatate / educatia pentru sanatate pentru a se incadra in tema simpozionului.

0 0

01.03.2017 16:31 ramonavedean82

Bună ziua...Lucrarea pentru simpozion poate sa fie în format PPT (proiect educațional )și rezumatul lucrării să fie în word? Multumesc !

0 0

01.03.2017 19:10 cvrajitoru - Autor

Daca incadrati lucrarea in ppt, atunci rezumatul va fi integrat in primul sau al doilea slide al ppt-ului.
Daca redactati in word, atunci totul inclus in word.
Dar nu in ambele forme.
Alegeti una.

0 0

09.03.2017 16:16 mmdoina

Buna ziua. Am vrut sa particip si eu la simpozion si mi s-a raspuns ca s-a schimbat data limita de inscriere, din data de 12.03 in 5.03, nu inteleg!

0 0

12.03.2017 23:00 cvrajitoru - Autor

Numarul de participanti prevazut a fost cu mult depasit.
Perioada de inscriere a fost prea lunga. Am redus din 7 saptamani la 6. Nu e o modificare chiar asa de spectaculoasa.

2 0

09.03.2017 18:38 viorica_ciurea

Bună ziua. Acelaşi răspuns am primit şi eu.

1 0

12.03.2017 23:01 cvrajitoru - Autor

Numarul de participanti prevazut a fost cu mult depasit.
Perioada de inscriere a fost prea lunga, am redus din 7 saptamani la 6.
Va dorim mult succes in participarea la alte simpozioane.

4 1

10.03.2017 07:40 elenutza71

Buna dimineata!
CE SA MAI CREDEM DESPRE ACEST PROIECT????????????

0 0

12.03.2017 22:58 cvrajitoru - Autor

Proiectul nu are legatura cu dumneavoastra. Simpozionul, in schimb, a fost suprasolicitat si participantii nu au respectat intotdeauna cerintele.

3 1

10.03.2017 08:33 Marius_Claudiu

Am pierdut aproape 2 zile sa realizez un articol pentru acest simpozion, apoi constat ca regulementul de inscriere s-a modificat peste noapte, nu mi se pare corect.

0 0

12.03.2017 22:59 cvrajitoru - Autor

Regulamentul nu s-a modificat "peste noapte", ci a fost anuntat cu 2 zile inainte.
Iar dumneavoastra ati avut 6 saptamani la dispozitie sa participati. Nu e vina noastra ca ati asteptat ultima clipa.

2 0

10.03.2017 10:18 Pirlea_Ana-Maria

Si eu sunt in aceeasi situatie. Muncim sa realizam articole, pierdem timp sa mergem la posta, cheltuim bani si constatam ca primim raspuns ca s-a modificat "din senin" perioada de inscriere.
Nu cred ca este corect si consider ca s-ar putea lua in calcul si varianta de a primi si celelalte inscrieri facute in perioada spusa initial.

1 0

12.03.2017 22:56 cvrajitoru - Autor

Daca ati trimis prin posta veti primi certificate de participare.

2 1

10.03.2017 14:56 nagylaura16

Foarte urat din partea organizatorilor ca au modificat din mers perioada de inscriere.

0 0

12.03.2017 22:57 cvrajitoru - Autor

Foarte urata este reactia unora la o situatie obiectiva si justificata.

2 1

10.03.2017 15:45 sandapenciu

Buna ziua !
Nu mi se pare corect să schimbați data .
Cum ne justificăm în fața elevilor care au realizat lucrări ?
Trebuie să reveniți și să acceptați toate lucrările până la data anunțată inițial.
Ar fi trebuit să aveți în vedere faptul că veți avea multe lucrări!
Ce credibilitate o să mai aveți în fața profesorilor din România ?
Ați aruncat deja o pată asupra acestei acțiuni care se dorea a fi unică în România și care a fost primită cu mult entuziasm de multe cadre didactice .

0 0

12.03.2017 22:56 cvrajitoru - Autor

Elevii vor primi certificate de participare daca ati trimis documentele prin posta.
Inscrierea a inceput totusi de pe 22 ianuarie, ati avut 6 saptamani sa participati. Acum daca in ultima saptamana, din motive justificate, s-a incheiat mai repede, acest fapt nu va da dreptul sa aruncati noroi, sa instigati la ostilitate sau sa dramatizati situatia de parca ar fi unica ocazie in cariera dumneavoastra. Noi nu suntem obligati sa fim la dispozitia oricui vine in ultima secunda la un simpozion suprasolicitat. Am anuntat modificarea din data de 3.03. Credibilitatea in fata celor care au comentat negativ nu este o validare reala. Am primit pe oricine, fara restrictii, dar participantii nu au respectat intotdeauna cerintele. Au fost nenumarate lucrari plagiate, copiate cu linkuri de pe internet, virusate sau in formate inaccesibile. Am avut multa rabdare si bunavointa. Citind acum comentariiile unora ma indoiesc ca se merita sa incerci sa organizezi un asemenea eveniment, efortul si timpul pierdut.

2 1

10.03.2017 19:53 sofiaotilia

Bună seara!
Cred că în aceeași situație se află, din păcate, multă lume. Evident, o asemenea atitudine nu are nimic în comun cu deontologia. E, dimpotrivă, înscriere în paradigma racului... Organizatorii TREBUIE să revină asupra hotărârii, din moment ce nu au anunțat modificarea datei. Sper că au atâta „coloană vertebrală”. Dacă situația nu se remediază, propun se ne adresăm Inspectoratului Școlar Iași. E în joc și obrazul nostru - mulți elevi și-au pierdut nopțile încântați fiind de tema proiectului. Au realizat lucrări competitive pe care le-am expediat înainte de a afla că acest concurs și-a modificat regulile din mers... Eu una nu pot accepta asemenea atitudine. E prima dată când „asist” la așa ceva și mi mă simt umilită. Respect tuturor celor care s-au implicat! Prof. Cristina Hanț (Arad, Liceul Teoretic „Adam Muller Guttenbrunn”, în numele elevilor și profesorilor care au pregătit lucrări pentru acest concurs)

0 0

12.03.2017 22:03 cvrajitoru - Autor

Buna seara

In primul rand, nu era vorba de un concurs, ci de un simpozion.
In al doilea rand, jignirile si acuzatiile nu folosesc nimanui. Perioada de inscriere a fost mai mult de o luna de zile. Am primit absolut pe oricine de la orice scoala. Nu mentionez faptul ca foarte multi nu au respectat cerintele si au fost nenumarate lucrari plagiate, copiate, virusate etc. Am trecut si de aceste neajunsuri.
Motivele obiective de modificare a datei sunt:
1. depasirea numarului de participanti prevazuti initial - scoala Holboca nu are obligatia sa primeasca un numar nelimitat care sa pericliteze desfasurarea eficienta a acestui eveniment suprasolicitat
2. am lipsit o saptamana din tara, pentru alte motive profesionale si nu m-am putut ocupa de apeluri telefonice sau mesaje pe email, motiv pentru care am lasat auto-response
3. este dezamagitoare lispa de intelegere a celor care au asteptat mai mult de o luna si jumatate sa participe, si acum in ultimele zile scriu comentarii gen mahala sau amenintari cu reclamatii si invoca o incorectitudine a organizatorilor care au luat o decizie obiectiva si instiga la ostilitate
4. lucrarile trimise deja prin posta vor primi certificate de participare

1 1

10.03.2017 19:55 sofiaotilia

Bună seara!
Cred că în aceeași situație se află, din păcate, multă lume. Evident, o asemenea atitudine nu are nimic în comun cu deontologia. E, dimpotrivă, înscriere în paradigma racului... Organizatorii TREBUIE să revină asupra hotărârii, din moment ce nu au anunțat modificarea datei. Sper că au atâta „coloană vertebrală”. Dacă situația nu se remediază, propun se ne adresăm Inspectoratului Școlar Iași. E în joc și obrazul nostru - mulți elevi și-au pierdut nopțile încântați fiind de tema proiectului. Au realizat lucrări competitive pe care le-am expediat înainte de a afla că acest concurs și-a modificat regulile din mers... Eu una nu pot accepta asemenea atitudine. E prima dată când „asist” la așa ceva și mi mă simt umilită. Respect tuturor celor care s-au implicat! Prof. Cristina Hanț (Arad, Liceul Teoretic „Adam Muller Guttenbrunn”, în numele elevilor și profesorilor care au pregătit lucrări pentru acest concurs)

0 0

12.03.2017 22:07 cvrajitoru - Autor

Buna seara din nou

Nu este nevoie sa va simtiti umilita. Este ceva obisnuit ca un eveniment sa aiba un numar prevazut de participanti, dincolo de care nu se primesc inscrieri.
Mie mi s-a intamplat de mai multe ori si nu am contestat situatia, am cautat alte ocazii fara sa ma opresc la un singur eveniment la care sa particip.
Multumim pentru acest interes imens pe care l-ati aratat simpozionului.
Elevii vor primi certificate de participare, daca ati trimis prin posta lista cu numele lor.

3 1

10.03.2017 19:58 gabi_plopeanu

Am trimis lucrarile in data de 09.03.2017 la adresa de email . Consider ca m-am incadrat in timp , am fost la director si am stampilat acordul de parteneriat si acum trebuie sa merg sa anunt ca nu primim duplicatul semnat de organizatori. Credibilitate ZERO...
Am lucrat si m-am documentat, iar raspunsul a fost dezamagitor (modificare de data ). Ce sa cred ca in aceasta tara nu se poate altfel ?!

0 0

12.03.2017 22:18 cvrajitoru - Autor

Perioada de inscriere a fost mai mult de o luna de zile. Am primit absolut pe oricine de la orice scoala. Doar in ultima saptamana a trebuit sa modificam data din motive bine justificate. Daca priviti la anuntul de mai sus, scrie data limita 5.03.

Motivele obiective de modificare a datei sunt:
1. depasirea numarului de participanti prevazuti initial - scoala Holboca nu are obligatia sa primeasca un numar nelimitat care sa pericliteze desfasurarea eficienta a acestui eveniment suprasolicitat,
2. colegele mele se ocupa non-stop de plicuri si liste de mai mult de o luna de zile; in plus, multe din lucrarile primite aveau virusuri care mi-au defectat programul Word in care lucram si nici nu erau trimise in formatul cerut
3. am lipsit ultima saptamana din tara, pentru alte motive profesionale si nu m-am putut ocupa de apeluri telefonice sau mesaje pe email, motiv pentru care am lasat auto-response

Am mentionat ca lucrarile trimise deja prin posta vor primi certificate de participare, aceasta este singura solutie pe care v-o putem oferi, celor care au venit in ultimele zile sa se inscrie, dupa ce anuntul a fost postat din luna ianuarie.
Va multumim pentru intelegere sau lipsa de intelegere.
Alegerea e a dumneavoastra.

2 1

10.03.2017 20:06 sofiaotilia

Am trimis și un e-mail directorului acestei instituții. Adresa: scoalaholboca@yahoo.com
Vă invit să procedați la fel! O seară frumoasă!

1 1

10.03.2017 21:47 silvia34

Am procedat la fel sper ca mai multe cadre să ia atitudine!
O seară minunată!

0 1

12.03.2017 22:10 cvrajitoru - Autor

Domnul director este informat de situatia aceasta, nu e nevoie sa-i trimiteti email.
Nu credeam ca acest simpozion este unica ocazie de afirmare profesionala pentru atatea cadre didactice.

1 1

10.03.2017 21:42 silvia34

Incredibil!!! Niște expicații ar fi binevenite și totodată luarea deciziei corecte 12 MARTIE 2017 ultima zi de expediere ȘI NU SCHIMBAREA PE PARCURS A DATEI LIMITE!!!
Câtă lume a muncit degeaba: elevi, profesori și câți am fost șocați de AUTORESPONE-ul unui email, nici macar o persoană la celălalt capăt!!! Scoala Holboca unde vă este renumele și prestigiul?

0 0

12.03.2017 22:17 cvrajitoru - Autor

Dupa cum ati dorit, revin cu explicatii detaliate.
Perioada de inscriere a fost mai mult de o luna de zile. Am primit absolut pe oricine de la orice scoala. Doar in ultima saptamana a trebuit sa modificam data din motive bine justificate. Daca priviti la anuntul de mai sus, scrie data limita 5.03.

Motivele obiective de modificare a datei sunt:
1. depasirea numarului de participanti prevazuti initial - scoala Holboca nu are obligatia sa primeasca un numar nelimitat care sa pericliteze desfasurarea eficienta a acestui eveniment suprasolicitat,
2. colegele mele se ocupa non-stop de plicuri si liste de mai mult de o luna de zile; in plus, multe din lucrarile primite aveau virusuri care mi-au defectat programul Word in care lucram si nici nu erau trimise in formatul cerut
3. am lipsit ultima saptamana din tara, pentru alte motive profesionale si nu m-am putut ocupa de apeluri telefonice sau mesaje pe email, motiv pentru care am lasat auto-response

Am mentionat ca lucrarile trimise deja prin posta vor primi certificate de participare, aceasta este singura solutie pe care v-o putem oferi, celor care au venit in ultimele zile sa se inscrie, dupa ce anuntul a fost postat din luna ianuarie.
Va multumim pentru intelegere sau lipsa de intelegere.
Alegerea e a dumneavoastra.

1 1

13.03.2017 14:02 martabotez

Stimata d-na prof Vrajitoru,
Doresc sa punctez urmatoarele aspecte:
1. In regulamentul de participare se afirma ca ”lucrarea în format electronic, formularul de înscriere se trimite până la data de 12.03.2017”. In comentarii afirmati ca ” Regulamentul nu s-a modificat "peste noapte", ci a fost anuntat cu 2 zile inainte.” (Marius_Claudiu 10.03.2017 08:33). ”Daca priviti la anuntul de mai sus, scrie data limita 5.03.” (gabi_plopeanu10.03.2017 19:58; silvia34 10.03.2017 21:42). ”Am anuntat modificarea din data de 3.03.” (sandapenciu10.03.2017 15:45).
Am recitit toate comentariile si nu gasesc mesajul in care potentialii participanti sunt anuntati de modificarea datei de inscriere. Intrebarea mea este unde ati anuntat? Aici nu. Ultimul mesaj la care ati raspuns este adresat lui lucavedean in data de 01.03.2017 ora 16:31 Pentru credibilitate va rog sa specificati link-ul unde ati postat modificarea datei de insciere.
2. Afirmati ca ”Este ceva obisnuit ca un eveniment sa aiba un numar prevazut de participanti, dincolo de care nu se primesc inscrieri.” (sofiaotilia 10.03.2017 19:55). Va rog sa specificati unde ati mentionat numarul de participanti in documentele sau comentariile postate de dvs.
3. In opinia mea era mai simplu sa specificati in invitatie ca respingeti lucrarile neconforme decat sa cautati scuze de genul ”Am primit pe oricine, fara restrictii, dar participantii nu au respectat intotdeauna cerintele. Au fost nenumarate lucrari plagiate, copiate cu linkuri de pe internet, virusate sau in formate inaccesibile.” Astfel evenimentul ar fi fost o sansa si ”unica ocazie de afirmare profesionala pentru atatea cadre didactice”. Poate unii dintre noi chiar o meritau.
4. Deoarece colegele dvs ”se ocupa non-stop de plicuri si liste de mai mult de o luna de zile” ma vad indreptatita sa va rog sa prezentati lista cu numarul de participanti. Banuiesc ca 90% s-au inscris la forma indirecta, iar majoritatea in ultimele 3 zile valabile cu toate că ”Inscrierea a inceput totusi de pe 22 ianuarie, si am avut 6 saptamani sa participam.”

In speranta ca veti avea amabilitatea sa-mi raspundeti va multumesc anticipat.

0 0

13.03.2017 20:07 cvrajitoru - Autor

Probabil nu ati citit cu atentie anuntul. Chiar scrie data limita 5.03. Nu in invitatia anexata, ci in textul anuntului. Recititi si gasiti. Oricum nu mai are importanta. Am mentionat ca vom trimite certificate si pentru persoanele care au trimis prin posta dupa aceasta data, deci de ce va place aceasta ciondaneala inutila?
Este un eveniment pe care noi l-am organizat si am luat decizia din motivele pe care le-am mentionat. Nu va datoram nici scuze, nici puncte la dosare, nici sa va dam raportul despre numarul sau listele de participanti, nu este treaba dumneavoastra si nu inteleg de ce urmariti cu atat de mult interes comentariile despre acest simpozion si de ce atata nemultumire? Oricum am primit cu bunavointa si pe cei care au intarziat si nu au respectat niciun termen, nici macar pe cel de 12.03.
In privinta numarului foarte mare, adevarul e urmatorul: personal am primit in ultima saptamana 1000 de mesaje pe email, in absenta mea, pe langa celelalte primite in 6 saptamani, care au insumat peste 1000 de pagini pe care a trebuit sa le aranjez pana cand mi s-a defectat programul Word pe computer, de la aceste lucrari. Plicurile sunt deja peste 500, se ocupa 4 colegi de liste si documente. Posta locala Holboca este aglomerata zilnic de teancuri de plicuri. Nu conteaza ca este participare indirecta, numarul e oricum foarte mare si volumul de munca este la fel. Dar dumneavoastra va place sa demonstrati in stil de negustorie ca aveti dreptate. Aici a fost un simpozion, nu o targuiala la piata. Organizatorii pot decide orice considera necesar pentru interesul eficientei evenimentului.
Mai mult de atat nu mai are rost sa insistati.
Sa aveti mult succes la alte evenimente.

0 0

13.03.2017 20:19 cvrajitoru - Autor

Organizatorii evenimentului nu va datoreaza dumneavoastra liste sau rapoarte.
In total vor fi probabil 2000 de participari, daca tot sunteti asa curioasa.
Numarul estimat de participanti a fost 50 direct si 200-300 indirect.
In momentul in care sunt deja peste 500 de plicuri si posta locala Holboca este aglomerata de teancuri care sosesc zilnic, nu mai avem obligatia sa explicam. Ne-a bucurat succesul si amploarea evenimentului, dar a trebuit sa ne gandim si la aspectele practice.
Nu stiu de ce urmariti cu atat de mult interes discutiile de aici si de ce va place polemica inutila. Acesta a fost un simpozion international, nu negociere. Am luat o decizie, am anuntat-o. Oricum am primit si pe cei care au intarziat dupa 12.03, nu doar dupa 5.03. asa ca nu mai incercati sa demonstrati ca aveti dreptate.
Sa aveti suces la alte evenimente.

1 0

14.03.2017 11:22 martabotez

Recunosc ca nu am citit anuntul cu atentie, nu am memorat data mentionata, ci pur si simplu am downloadat atasamentul. Documentele care ma interesau se regaseau acolo. Ca mine banuiesc ca au procedat multi colegi.
Nu am urmarit cu mult interes comentariile despre acest simpozion. Am fost nevoita sa le citesc pentru ca ati raspuns individual si nu ati avut o postare INDIVIDUALA din care sa reiasa clar ca TOATA LUMEA ESTE ACCEPTATA.
Cel putin asta inteleg eu din cele doua mesaje pe care mi le-ati adresat ca ati ”primit cu bunavointa si pe cei care au intarziat si nu au respectat niciun termen, nici macar pe cel de 12.03.”
In concluzie, va citez inca odata: ”Desigur, fiecare paticipant va primi certificate!”
Succes in activitatea pe care o desfasurati si sanatate lucratorilor de la Posta locala Holboca!

0 0

17.04.2017 12:33 vmuntean

Buna ziua!
Cand puteti elibera adeverintele si diplomele?

0 0

17.04.2017 18:04 cvrajitoru - Autor

Vom incepe sa trimitem certificatele in luna mai.

0 0

03.06.2017 18:28 sandapenciu

Nu am primit până acum certificatele și diplomele elevilor participanți la simpozion!
Am dori să le inmanam la serbarea de sfârșit de an . Dacă le-am primit până atunci ar fi o mare bucurie !
Mulțumim!

0 0

04.06.2017 09:36 cvrajitoru - Autor

trimiteti-ne un email ca sa va trimitem varianta electronica, altfel nu garantam data sosirii

0 0

04.06.2017 09:37 cvrajitoru - Autor

project.together@yahoo.com

0 0

12.06.2017 13:35 molosag2000

Astazi am primit diploma de participare la simpozion( a prof.),fara a primi diplomele elevilor.Pe acestea din urma puteti sa le trimiteti in varianta electronica?
adresa de email:catalinamolosag@yahoo.com
Prof.Enache Catalina
Liceul Teoretic Sfanta Maria Galati

0 0

20.06.2017 08:23 sandapenciu

Felicitări pentru un asemenea eveniment!
Respect și admirație pentru organizatori !
Va așteptăm cu noi evenimente!
Am primit electronic diplomele elevilor participanți.
Le-am înmânat la serbarea de sfarsit de an!
A fost mare bucurie!
V-as ruga dacă se poate sa primesc și eu certificatul de participare.
Am mare nevoie de el la dosarul personal în perioada imediat următoare.
Va doresc mult succes!
Vacanta plăcută!

0 0

02.07.2017 11:16 sandapenciu

Bună ziua !
Nu am primit originalele diplomelor prin poştă !

0 0

02.07.2017 13:04 cvrajitoru - Autor

O sa verific la colegele mele care au listele cu plicurile trimise.
Certificatele s-au trimis saptamana trecuta. Depinde si de rapiditatea postei. Au mai fost si situatii in care erau trecute multe nume in contract dar nu si in fisa de inscriere. Ramane sa verificam. Pe viitor va rog sa comunicati pe email.

0 0

04.07.2017 13:39 sandapenciu

Azi am primit diplomele!
Mulțumesc mult !

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 47 evenimente

«APRILIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Vocea profesorilor

Ce întrebări i-aţi pune unui specialist în predarea-învăţarea-evaluarea online? Echipa Didactic va obţine răspunsurile pentru dvs!

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

311 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN