Şcoala cu
bune practici

45 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Factorul care asigură succesul școlilor și care nu costă nimic: comunicarea dintre cadre didactice, părinți și elevi

elevi in clasa

Multe dintre discuțiile despre îmbunătățirea educației în școli ajung la soluții care implică investiții financiare: salarii mai bune, resurse tehnologice, condiții materiale mai bune. Studiul realizat de Universitatea din Ohio arată însă că relațiile umane pot prezice mai bine decât resursele financiare rezultatele școlare ale elevilor.

Cu alte cuvinte, atunci când comunicarea dintre profesori, părinți și elevi este eficientă și deschisă, atunci când școala îi încurajează pe copii și părinți să contribuie pozitiv la comunitate, rezultatele copiilor la școală sunt mai  bune.

Chiar dacă o școală nu dispune de multe resurse financiare, își poate îmbunătăți capitalul social încurajând comunicarea părinte-cadru didactic, încrederea în relația copii-cadre didactice, implicarea părinților în activitatea de învățare a copiilor precum și implicarea altor membri ai comunității în activitatea din școală (întâlniri cu elevii, ateliere, voluntariat etc.).

Articol complet: SuntPărinte.ro

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: SuntParinte_ro | 12.04.2017 12:31 | 573 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (1)

1 0

21.04.2017 18:09 373denisa

Într-adevăr, cel mai important lucru pentru binele copilului este comunicarea dintre cadre și famile.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 52 evenimente

«APRILIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

318 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN