Şcoala cu
bune practici

39 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Concurs National ,,Familia mea" (CAEN pozitia 16 sectiunea A8)

Proiectul are ca scop promovarea valorilor familiale şi a importanţei familiei pentru creşterea şi dezvoltarea copilului.coala Gimnazială Nr.28 Galaţi, în parteneriat cu CJRAE Galaţi şi Asociaţia părinţilor şcolii nr.28 Galaţi, vă invită să participaţi la proiectul educaţional ,,Familia mea" în perioada 15.05.2015 15.06.2015.

Nume proiect: Proiect educaţional ,,Familia mea"

Organizatori: Şcoala Gimnazială Nr.28 Galaţi

Perioadă înscriere: 15.05.2015 - 05.06.2015

Perioadă desfăşurare: 15.05.2015 - 19.06.2015

,FAMILIA MEA” Proiect educaţional înscris în Calendarul Activităţilor Educaţionale Naţionale al Ministerului Educaţiei Naţionale 2015 la Nr. 16 Sectiunea A8 MINISTERUL EDUCAŢIEI, CERCETĂRII, TINERTULUI ŞI SPORTULUI INSPECTORATUL ŞCOLAR JUDEŢEAN GALAŢI CENTRUL JUDEŢEAN DE RESURSE ŞI ASISTENŢĂ EDUCAŢIONALĂ GALAŢI ASOCIAŢIA PĂRINŢILOR ŞCOLII NR. 28 GALAŢI ŞCOALA GIMNAZIALĂ NR. 28 GALAŢI Ediţia a IV-a, mai-iunie 2015 Coordonatorul proiectului: ŞCOALA GIMNAZIALĂ NR. 28 GALAŢI PARTENERI: • Inspectoratul Şcolar Judeţean Galaţi • Centrul Judeţean de Resurse şi de Asistenţă Educaţională Galaţi • Asociaţia Părinţilor Şcolii Nr. 28 Galaţi PARTICIPANŢI: • cadrele didactice care vor aprecia şi ajuta valorificarea aptitudinilor copiilor; • copiii preşcolari şi şcolari ; • părinţii copiilor ; • psihologi, colaboratori, cadre didactice din învăţământul preşcolar şi preuniversitar, membrii comunităţii locale. RESURSE MATERIALE: • Lucrări originale confecţionate de către copii, cadre didactice, părinţii copiilor. • Auxiliare: site-ul proiectului. RESURSE FINANCIARE: - proiectul se realizează prin autofinanţare. REZULTATE AŞTEPTATE: • realizarea unor expoziţii cu lucrările copiilor participanţi la activităţi ; • realizarea unui concurs pentru copii cu tema ,, Familia mea”; • comunicare, conlucrare optimizate cu parteneri locali din domeniul educaţiei şi al învăţământului; • competenţe ale cadrelor didactice aplicabile în activitatea cu copiii şi părinţii acestora; • îmbunătăţirea imaginii instituţiei la nivel local şi regional. MODALITĂŢI DE EVALUARE: • formularea unor concluzii privind impactul acţiunii asupra grupurilor ţintă– prin prelucrarea datelor colectate. • realizarea mapei proiectului. • măsuri de continuare a Proiectului prin: - realizarea parteneriatelor; - dezvoltarea schimbului de idei. MOTTO: „Totul educă: oamenii, lucrurile, fenomenele, dar în primul rând şi în cea mai mare măsură, oamenii. Între aceştia primul loc îl ocupă părinţii şi educatorii” A. S. Makarenko, “Cartea pentru părinţi” SCOP Promovarea valorilor familiale si a importanţei familiei pentru creşterea şi dezvoltarea copilului OBIECTIVE - cunoaşterea sarcinilor secvenţiale în creşterea, dezvoltarea şi educaţia copilului; - derularea unor activităţi de relaţionare şi practice între părinţi şi/ bunici pe de o parte , şi copii –de cealaltă parte. - realizarea de către copii a unor lucrări literare şi /artistico-plastice care să reflecte fidel mediul familial în care trăiesc.

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: anicab | 30.05.2015 00:17 | 2257 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Rolul de frate mai mare

Rivalitatea intre frati

Egocentrismul la parinti

Echilibrul emotional

Comentarii (1)

1 0

31.05.2015 10:09 andreia21

buna ziua ...as dori sa particip si eu ...dar va rog sa salvati documenrul in extensie .doc...deoarece nu pot vedea documentele docx.
Va multumesc!
adresa mea de email: cucos_andreya@yahoo.com

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 47 evenimente

«MARTIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre simularea Evaluării Naționale pentru clasa a 8-a? Votați ceea ce vi se pare mai important, comentați.

147 voturi | 4 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN