Şcoala cu
bune practici

43 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Propuneţi un sondaj

Sondajele Didactic.ro

Cum considerați că putem stimula creativitatea elevilor noștri? (Comentați și adăugați eventual, opțiuni noi)

Prin implicarea în crearea de materiale pentru predare(fișe, planșe, machete)
27.27% ( 72 voturi )
Prin dezvoltarea, stimularea talentelor și a aptitudinilor speciale.
42.8% ( 113 voturi )
Prin lucrul în cadrul unor proiecte date de noi sau propuse de ei înșiși.
29.92% ( 79 voturi )

Nr. total voturi: 264 Sondaje anterioare

Propus de: emil | 26.11.2014 / 2001 vizualizări

14 comentarii

Comentarii (14)

0 0

27.11.2014 21:56 chiciudeanteodor203

Cum manualele sunt depăşite fizic şi moral dascălul este obligat să facă fişe şi alte materiale pentru a-l ajuta pe elev .Elevul de azi va fi viitorul de mâine ,prin felul cum educăm pe copii,noi dascălii ,hotărâm cum va fi viitorul.

0 0

28.11.2014 17:52 marina73

Copii au cam uitat ce se poate face cu un crion si o foiae sau au uitat ce pot face cu vocea lor ... sincer sunt de parere ca copii au nevoie de dascali care sa creada in talentul lor .. fie ala cat de mic

0 0

29.11.2014 07:26 chiciudeanteodor203

Mai multă atenţie ...la ortografie !

0 0

30.11.2014 00:20 professorbujor

Dragă emil !
Ești un romantic incurabil !
Te admir !

0 0

01.12.2014 21:13 c-irina

Ce bine ar fi ca dasclii să se poată ocupa în tihnă de elevii lor, să descopere scânteia din fiecare copil şi apoi s-o transforme intr-o lumină care să-i călăuzească frumos paşii pe calea vieţii...şi totuşi îmi place să cred că mai sunt astfel de cadre didactice. Avem atât de multe,,hârti" de întocmit, de predat, încăt uneori ne e greu să mai mergem la serviciu.Acest fapt ne afectează actul educaţional.

0 0

02.12.2014 15:54 ioa79

Ai dreptate c-irina!
Mare dreptate!!!Ne ingropam in hartii in defavoarea actului educational.Nu mai avem timp pentru ceea ce e , de fapt, cel mai important.
In aceste vremuri nu mai conteaza munca la catedra ci doar "dovezile'( maldarul de hartogarii). Nu pot decat sa ma intristez si sa regret ca nu pot sa fac la capacitate maxima ceea ce imi place si anume sa predau.

0 0

06.12.2014 13:16 bulgaras

Mai intai trebuie sa invete sa scrie corect ,, anumite cadre didactice" si apoi sa-i invete pe elevi. Nu sunt de acord cu atatea ,, hartii", dar sunt dovada ca ne desfasuram activitatea .

0 0

06.12.2014 22:23 professorbujor

Măi ,bulgăraș ,ieși afară ! Fuga , marș !
De când au ajuns hârtiile dovezi ale desfășurării unor activități ?
Mai ascultă și tu imnul național !
Cu oameni ca tine educația are o direcție bine precizată : către NEANT !
Hârțogarilor !

0 0

07.12.2014 14:09 janaghe

Să fie lăsat cadrul didactic să aplice la clasă creativ tot ce ştie şi mai puţine hârtii de făcut , care ne răpesc din timpul preţios ce-l putem folosi în alte direcţii.

0 0

07.12.2014 21:12 theosys321

Stimularea creativitatii elevului reprezinta un atu al fiecarui cadru didactic .In functie de capacitatea sa de a descoperi in fiecare elev tot ce are mai bun si de a exploata la maximum acest potential adesea latent si greu de pus in valoare.Nu prin hartoage aratam ca suntem cu adevarat cadre didactice.Multi au hartoage dar nu lasa nimic in urma lor.Daca elevii merg acasa cu o experienta capatata intr-un domeniu util pentru viitorul lor este poate cel mai important lucru care ar trebui sa ne preocupe.

0 0

14.12.2014 14:23 bulgaras

,, Mai, professorbujor, iesi afara! Fuga, mars!"
Nu judeca oamenii si activitatea lor didactica dupa cateva randuri scrise intr-un anumit context! Cred ca m-ai inteles gresit.
,, Hartiile" ( orare, planificari, teste, fise de lucru- la aceste hartii m-am referit in comentariu-) le scriem acasa, iar la scoala ne ocupam de pregatirea elevilor. Incerc (si imi place sa cred ca reusesc) sa dezvolt creativitatea elevilor in fiecare lectie pe care o predau la clasa, ii incurajez sa-si exprime liber ideile . Nici eu nu am manuale la clasa I si pregatesc fise de lucru zilnic( am grija sa introduc si itemi prin care sa le ofer posibilitatea elevilor de a fi creativi). Consider ca trebuie sa avem si un suport concret ( nu numai ...,,vorbe".)
APROPO: Nu cred ca eu directionez educatia catre ... NEANT.

0 0

14.12.2014 16:07 bulgaras

Si mai cred ca, alaturi de creativitate, trebuie sa mai educam la elevii nostri si capacitatea de a respecta opiniile celor cu care discuta, chiar daca sunt diferite de ale lor, sa faca efortul de a intelege mesajele transmise, fara sa-i jigneasca. Eu transmit elevilor mei aceste lucruri la orele de Educatie civica ...si nu numai. Si sa nu uitam ca si noi, cadrele didactice, suntem un exemplu pentru ei si pentru cei din jur.

0 0

15.12.2014 06:54 professorbujor

Ia un antiinflamator !

0 0

15.12.2014 08:58 bulgaras

Domnule professorbujor, este ultima data cand iti raspund la comentariu. Pacat ca nu ai inteles mesajul meu! Sper ca iti vei revizui vocabularul si atitudinea fata de cei din jur! Sarbatori fericite!

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 47 evenimente

«APRILIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Vocea profesorilor

Ce întrebări i-aţi pune unui specialist în predarea-învăţarea-evaluarea online? Echipa Didactic va obţine răspunsurile pentru dvs!

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

312 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN