Şcoala cu
bune practici

43 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Propuneţi un sondaj

Sondajele Didactic.ro

Credeti ca si profesorii ar trebui evaluati de copii si parinti?

Da, este absolut necesar!
26.64% ( 452 voturi )
Da, numai in anumite cazuri, la liceu
10.19% ( 173 voturi )
Nu, niciodata.
55.98% ( 950 voturi )
Da, doar de copii.
4.42% ( 75 voturi )
Da, doar de parinti.
2.83% ( 48 voturi )

Nr. total voturi: 1697 Sondaje anterioare

Propus de: t_teo84 | 13.09.2014 / 7410 vizualizări

76 comentarii

Comentarii (75)

0 0

18.09.2014 16:58 munteanunic

Hai să fim serioși! Ce pregătire deontologică au elevii și părinții ca să evalueze un cadru didactic?!
Este o diversiune ca să pună presiune pe profesori, să muncească fără să cîrtească, pe salarii de subzistență. E o metodă de șantaj psihologic.

0 0

18.09.2014 17:37 florynlazar

Sunt profesor în mediul rural unde pregătirea intelectuală a părinților este foarte scăzută (aproape nulă). Cum să te evalueze astfel de părinți? Dar de către elevi?......

0 0

18.09.2014 20:28 BRoxyM

Sunt de acord cu ambele comentarii postate.Daca esti in mediul rural si parintii nu au carte sau nu au habar de pregatirea unui cadru didactic,unde se ajunge?Nu sunt de acord cu evaluarea din partea parintilor si clar din din partea elevilor.Sa-i evalueze pe cei care nu-si fac treaba!!!!!!!

0 0

19.09.2014 09:00 Ancutza68

Profesorii cu grad didactic I sau II au fost suficient de evaluati. Ce rost ar mai avea o evaluare din partea cuiva ? Si cat de competenti ar fi ,,evaluatorii"? Cine a lansat ideea aceasta are o grava problema,din punctul meu de vedere. Eu nu as fi de acord cu asa ceva. Sa intoarcem scara valorilor in toate domeniile,cum ar fi ?

0 0

19.09.2014 09:03 diaconuannemarie75

Consider ca este absolut necesar !!!Sa nu uitam ca inteligenta copiilor este nativa , spontana si mai ales sincera!!! Copii isi dau seama cel mai usor de personaliatea profesorului si reusesc sa aduca la suprafata subtilitati pe care un parinte le poate omite . De asemeni un parinte paote observa usor cat de implicat este un dascal, sau cat de dezinteresat , sau interesat de alte lucruri este. Indiferent de mediul unde se desfasoara activitatile didactice, profesorii trebuiesc evaluati !!! Multi sunt depasiti de timpul actual, au doar problema fondurilor alocate de la minister , de salarizarea incorecta si omit pupera in practica a legislatiei pe care trebuie sa o respecte.

0 0

19.09.2014 14:16 victoriascarlat

Cred ca trebuie precizat felul evaluarii. Sunt prof inv primar, cu 38 ani vechime, am fost evaluata profesional de,,n" ori. Din partea elevilor sau a parintilor accept un alt fel de evaluare.

0 0

19.09.2014 19:07 cupruaur

Inspectiile in vederea sustinerii gradelor didactice se fac de catre cadre didactice care au gradul didactic superior celui care este inpectat. Cum sa evalueze un elev sau parinte care are studii medii sau alta specialitate un profesor cu grade didactice sau doctorat? Unii dintre ei nu pot sa-si educe un copil sau doi .

0 0

20.09.2014 07:47 professorbujor

Ce ar însemna evaluarea din perspectiva elevului sau a părintelui ?
Există o listă de criterii ?
Sau,se pleacă de la premiza că oricine se pricepe la orice ?!
Ceea ce,în România ,tinde să capete statut axiomatic !

0 0

20.09.2014 10:46 brodelena

Sustin ideea sa fim evaluati, ca oricum suntem obisnuiti cu evaluarile iar un parinte sau copil nu trebuie sa ne evalueze la materia pe care o predam ci felul cum ne comportam cu el si cum incercam sa-i atragem la ore si sa-i motivam sa invete ceea ce le transmitem ca si materie. Evaluarile profesionale le vor face inspectorii de specialitate .

0 0

20.09.2014 15:18 dorin52

Nu inteleg de ce ,unele c.d.nu agreeaza evaluarea din partea parintilor si a elevilor !
Relatia elev-profesor-parinte este conditia esentiala a desfasurarii unui bun act pedagogic.Cat privesc inspectiile de grad....... ne mai gandim.

0 0

20.09.2014 19:08 blagoescu

exista personal calificat pentru a evalua profesori!!

0 0

20.09.2014 20:19 chiciudeanteodor203

Din lipsă de subiecte aţi început pieptănatul ( vezi baba ! )

0 0

20.09.2014 20:39 plavie

Suntem destul de evaluaţi... cum rămâne cu aprecierea şi respectul părinţilor şi elevilor pentru noi?

0 0

20.09.2014 20:59 elena_bulai

Nu sunt de acord ca profesorii sa fie evaluați de elevi si parinți. Nu pentru ca mi-ar fi frica de evaluari. In 29 ani de activitate am avut ținut multe lecții deschise in cadrul catedrei sau al cercurillor metodice, am avut brigazi, vizita ARACIP, inspecții pentru gradele didactice, ... Nu sunt de acord cu evaluarile elevilor si parinților pentru ca acestea nu ar fi obietive.
Elevii vor aprecia adesea un profesor indulgent ori de gasca, in detrimentul unui profesor exigent, care- face treaba cu seriozitate. Nu o vor aprecia prea mult pe baba de matematica, care incearca sa le bage in cap lucruri plictistoare si fara rost, vor astepta cu nerabdare ora de ...unde profesoara este tanara, frumoasa si, eventual, cu fusta scurta . Nu exista criterii dupa care sa fim evaluati. Parintii pentru ce ar putea sa ne evalueze? Ei primesc informații de mana a doua de la copiii lor, nu sunt participanti direcți la activitati.

0 0

21.09.2014 15:22 ionradoi

Evaluarile se fac de obicei depersoane cu o pregatire superioara in specialitate . Ce s-ar intimpla ca un profesor sa faca evaluarea unui medic ,inginer ,sudor, agricultor......sau unui ziarist. Intrebarile din astfel de sondaje sunt puerile..... neprofesioniste....(De fapt nu sunt intrebari , sunt raspunsuri pe care cineva cu o pregatire necorespunzatoare le asteapta)

0 0

21.09.2014 19:04 Artabanis

Pai de ce a mai facut un profesor facultatea, ca sa fie evaluat de cei mai putin pregatiti ca el in domeniul educatiei? Copii au "modul lor" de a evalua un profesor. Nu dau note dar unii sunt acceptati de copii iar altii nu. O evaluare prin notate sau votare de catre copii a unui profesor este o prostie - injoseste profesorul. Un profesor poate fi evaluat numai de cineva mai sus decat el pe scara competentelor didactice; un profesor de liceu sau de gimnaziu a fost si este evaluat de profesorii universitari prin examenele din timpul facultatii sau prin examenele de grad. Evaluarea de catre parinti si copii este pentru profesor ceea ce ar fi evaluarea unui matematician de catre un trib de papuasi! Cel mult ar fi bun la ...gust!

0 0

21.09.2014 23:18 marni

Vor evalua corect un profesor acei elevi care vin la şcoală pentru a învăţa. Acei elevi care cred că drumul în viaţă le va fi deschis de carte. Loazele caragialeşti vor avea altă părere...
Şi cum aşchia nu sare departe de trunchi...
În altă ordine de idei, de ce unii, evaluaţi de către cei îndreptăţiţi să o facă, nu reuşesc să ia un amărât de 5 la un anumit examen? Şi cică mai e câte unul care are gradul I...

0 0

22.09.2014 00:23 ionioana

Asta mai lipsea:evaluare din partea elevilor si a parintilor.Puneti-i la zid!Ce va trece prin cap celor ce propuneti astfel de sondaje? Cand isi vor primi locul pe care il merita cadrele didactice?

0 0

22.09.2014 08:44 dudadan

Toate cadrele didactice vor face orice ca sa se apere de acest fel de evaluare deoarece nimeni nu e perfect si stiu si ele ca au gresit iar daca parinti sau copii ar avea o sansa imediat iar sanctiona . Nu inteleg de ce le este teama daca tot spun ca au fost evaluati de n ori .....

0 0

22.09.2014 16:24 professorbujor

@dudadan
"...iar daca parinti sau copii ar avea o sansa imediat iar sanctiona ."
Uite,domnule dragă ,de ce nu accept eu să fiu evaluat de către copii şi părinţi !

0 0

22.09.2014 17:25 gentutza86

Va rog sa ma scuzati, doamna Diaconuannemarie75, dar cred ca mai intai ar trebui sa aveti grija la corectitudinea textului pe care il redactati si mai apoi sa va dati cu parerea despre acest subiect, si cred ca sunt si alte persoane de acord cu ceea ce spun, cititi va rog mesajul si veti observa cel putin trei greseli...pacat ca isi dau cu parerea asemenea persoane care nici macar nu cunosc limba romana

0 0

22.09.2014 18:05 stefanik

Evaluarea nu este obiectiva ,subiectivismul evaluarii poate genera greseli iremediabile!

0 0

22.09.2014 19:26 sandor_traier

Parintii si copiii nu vor evalua pregatirea d-voastra profesionala. Ei vor aprecia competentele si aptitudinile de dascal de care dispuneti. Si este foarte normal sa fie subiectivi!

0 0

22.09.2014 20:02 madi_2009

Da' de ce sa nu fim evaluati? La ''evaluare'' se pricepe tot omul!

0 0

22.09.2014 20:25 borzvirgil

mai facem si scoala, sau ne ocupam de orice altceva numai de scoala nu? La fel ca "scoala altfel" o gaselnita absolut inutila.tot evaluam pana nu mai avem timp de adevarata scoala .A-ti uitat de dictonul latin "repetitio est mater studiorum"?Cand sa mai repeti ceva daca ne ocupam de activitati extracurriculare de alte si alte activitati, ca la final sa obtinem rezultattele "exceptionale la BAC.Mai lasati profesorii sa faca scoala in amarul lor, ca deabia isi mai duc zilele de atatea inspectii care verifica hartii , iar ei se gandesc ca nu au cu ce sa-si plateasca intretinerea.

0 0

22.09.2014 20:49 gykanes

Eu as propune mai degraba sa fie evaluat ministrul educatiei de catre cadrele didactice....sau sa fie evaluate alte specimene care se invart prin minister si dau de fiecare data cu bata in balta ( PS: inca nu am auzit ca cineva sa isi fi pierdut postul in urma fiasco-ului de anul acesta cu manualele pt clasa I si a II-a ).

0 0

22.09.2014 20:56 pucheadorel

În ce calitate să ne evalueze ei pe noi? Nu suntem și așa suficient de tracasați?

0 0

22.09.2014 21:00 elena_bulai

COMPETÉNȚĂ, competențe, s. f. Capacitate a cuiva de a se pronunța asupra unui lucru, pe temeiul unei cunoașteri adânci a problemei în discuție; capacitate a unei autorități, a unui funcționar etc. de a exercita anumite atribuții. ◊ Expr. A fi de competența cuiva = a intra în atribuțiile cuiva. A-și declina competența = a se declara lipsit de autoritate (legală) sau fără pregătirea necesară pentru a judeca o chestiune sau pentru a se pronunța într-o problemă. [Var.: competínță s. f.] – Din fr. compétence.
APTITÚDINE s. 1. aplecare, aplicație, atracție, chemare, dar, har, înclinare, înclinație, înzestrare, pornire, predilecție, predispoziție, preferință, talent, vocație, (livr.) propensiune, (pop.) tragere, (înv.) aplecăciune, plecare. (Și-a demonstrat din plin ~ pentru ...) 2. v. simț. 3. v. facultate.
Parinții si elevii, domnule sandor_traier , nu pot sa aprecieze profesorilor , competentele sau aptitudinile de dascali. Nu au competentele necesare.

0 0

23.09.2014 10:14 geti_serban

Le sugerati "ceva" celor de sus? Asta ne mai trebuie! Suntem destul de evaluati si verificati... ! Cum sa ma evalueze pe mine un copil de grupa mica? Cum sa ma evalueze o mamica care are un copil de 2 ani si ceva, care n-a lucrat nimic in viata ei si care acum se angajeaza, ca pana acuma fost in concediu de crestere a copilului? Glumiti!

0 0

23.09.2014 15:35 AuroraLupu

Banuiesc ca este o gluma !

0 0

23.09.2014 18:56 avi13

SIGUR ESTE O GLUMA..
DAR EU POT EVALUA UN MEDIC SAU UN JUDECATOR???

0 0

23.09.2014 22:06 emaionescu2002

Mai munteanuic ce e atat de greu un elev ft destept poate evalua un profesor sau un adult ft destept care e problema

0 0

24.09.2014 07:02 professorbujor

Problema este că evaluatorii nu au habar să scrie !

0 0

24.09.2014 09:27 diabria

in ce alt domeniu mai sunt evaluati anagajatii de catre beneficiarii serviciilor oferite????...sper ca acest sondajeste doar o gluma buna...

0 0

24.09.2014 12:14 Florin_Ghinea

Un psiholog inteligent poate elabora un chestionar prin intermediul caruia elevii sau\parintii pot evalua cadrul didactic. Dar de unde un asemenea psiholog? Si in plus cine are interes sa se faca o asemenea evaluare?

0 0

24.09.2014 14:27 xantipa

Primul lucru care ma deranjeaza in abordarea unui astfel de aspect este ca, atunci cand noi evaluam, se considera ca suntem subiectivi, fara a se verifica mai intai daca exista motive pentru o astfel de suspiciune; cand e vorba de "opiniile" elevului sau ale parintelui, subiectivitatea iese din discutie. Si apoi, daca ne evalueaza parintii, si chiar elevii, ce rost mai au toate studiile, gradele, examenele s. a. m. d.? Nu inseamna ca cei care ne-au evaluat sunt mai putin competenti decat parintii si mucosii din banca?

0 0

24.09.2014 14:28 xantipa

"Mai munteanuic ce e atat de greu un elev ft destept poate evalua un profesor sau un adult ft destept care e problema"

Mda, numai unul care scrie asa putea avea un astfel de "comentariu"

0 0

25.09.2014 09:46 laurapenciuc

din pacate, cadrele didactice din mediul rural sunt evaluate de parintii care nu au niciun studiu si trag o concluzie unica in cazul in care un elev ia note mici:e pros/proasta. mai grav este conceptia acestora: il trimit la scoala sa mi-l educe, neluand in seama ca elevul petrece in medie doua ore pe saptamana( gimnaziu/liceu) si restul cu parintele acasa. sunt si cadre didactice nepregatite si nu trebuie evaluati de parinte pentru a se vedea capacitatea redusa de a face fata cerintelor. predau in mediu rural si de multe ori s-a intamplat sa vina parintele si sa sugereze o mica "modificare" a notei proaste.
ma evaluez singura si trag concluzia ca intotdeauna se poate si mai bine.
acum, profesorul sa ajunga la mana elevului si a parintelui este putin sub demnitatea sa, insa elevul ne evalueaza prin prisma cunostintelor predate si a manierei in care o facem. pe moment ei spun ca nu stim nimic,insa atunci cand ajungin alta scoala si sunt evaluati de alti profesori si sunt laudati pentru bagajul lor de cunostinte, ajung la concluzia ca nu suntem asa de prosti. vorbesc din proprie experienta.

0 0

25.09.2014 13:55 Me_Ina

hai sa fim seriosi! de ce sa nu fie evaluate cadrele didacticede parinti? sau parintii sunt atat de prosti incat nu pot pune 2 intrebari cadrului didactic? este binecunoscut faptul ca multe cadre didactice ajung in scoli pe principiul PCR-ului. si este binecunoscut faptul ca multe cadre didactice nu au cunostinte didactice nici cat un parinte! sau ati uitat ca multe cadre didactice au ajuns suplinitoare dupa ce la titularizare au luat note intre 1 si 5!

0 0

25.09.2014 14:39 professorbujor

Păi,fiţi serioşi !
Lăsaţi îngâmfarea prostului deoparte şi puneţi mâna pe carte !
Analfabeţilor !

0 0

25.09.2014 14:56 violeta13

Imi place ca d-na educatoare care a propus un astfel de sondaj nu are niciun material didactic propus , doar la sondaje se pricepe , ea fiind educatoare vrea evaluata ? de catre cine ? pentru ce activitate? iar cei care au postat pe site o asemenea aberatie sa analizeze intai ceea ce posteaza sau doresc doar ,, vorbe ,, Stiu ca acest site este un ajutor pentru cadrele didactice si un mijloc de a ne impartasi experienta . Poate ar fi fost bine sa postati niste materiale didactice in ajutorul cadrelor !!!!! daca va pricepeti si la altceva decat sondaje . Nu aveti d-stra ani ( probabil) la cate evaluari am fost noi supusi , si .. din acelea serioase cand se invata carte, nu se dadea cu parerea pe atunci .

0 0

25.09.2014 15:52 biosm

Predau ca profesor, gradul I, de 25 de ani la o școală din mediul rural și nu am a mă plânge. Dar ca să accept să fiu evaluată de un elev sau de către părintele acestuia care nu are nici o pregătire în domeniu mi se pare absurd. Doresc să fiu evaluată , în orice moment, de către persoane care se pricep să facă lucrul acesta și totodată și bine. Eu zic că evaluările naționale care s-au dat anul acesta pot spune câte ceva despre noi ca și cadre didactice. Mie mi se pare că am fost evaluați mai mult noi decât elevii noștri. Succes în noul an școlar!

0 0

25.09.2014 21:26 P3TR3_77

Sondajul acesta e cumva o gluma proasta ? Si eu care credeam ca suntem deja evaluati si subevaluati de catre parinti si elevi...

0 0

25.09.2014 22:55 helen13

what?!!
asta ar mai lipsi...la cata libertate au parintii iar profesorii numai obligatii...

0 0

26.09.2014 11:40 farizada23

Nu sunt de acord cu evaluarea profesionala efectuata de catre parinti. Ce grad de intelegere ar avea cineva care habar nu are cu ce se mananca invatamantul? Cine sa ne evalueze? Copiii care tot timpul au altceva de discutat si de spus decat ce se preda in timpul orelor? Parintii care le transmit elevilor "da-o naibii de wscoala, profesorii sunt tampiti, vai de capul lor, nu stiu nimic?" Glumiti, cred! Oricum noi profesorii avem doar obligatii, iar elevii doar drepturi!

0 0

26.09.2014 14:34 brisannico

Mi se pare ridicol sa crezi ca evaluarea dascalului de catre parinti sau de copiii pe care ii educa ar avea vreodata consecinte pozitive. Dupa acest demers nu ramane decat sa intrebam parintii daca sunt de acord cu notele pe care le primesc elevii, si sa punem "lacat" pe educatie. Ideea aceasta imi da fiori.

0 0

26.09.2014 19:04 LDZ2010

Buna seara, domni si doamne profesori! Intrebarea sondajului se refera la "evaluare" la modul general si neprecizat, precum nu se precizeaza nici criteriile de evaluare. Inteleg ca intelegeti fiecare dintre dumneavoastra, ceea ce va infricoseaza personal; asadar intrebarea lansata v-a determinat sa "dati arama pe fata"!!! Iar noi parintii intelegem EXACT ceea ce dumneavoastra va e frica sa recunoasteti!!! Pacat....caci noi, cu totii, suntem beneficiarii educatiei copiilor nostri....

0 0

27.09.2014 13:15 laurapenciuc

poate ca ar trebui sa luam in calcul si faptul ca mai toti suntem, pe langa profesori si parinti. insa, nu spun sa nu fim evaluati de catre parinti, insa sa ne gandim un pic si la "micile" campanii de defaimare a cadrului didactic in general. de aici: vine intrebarea: aceasta evaluare ar fi obiectiva sau subiectiva?
sunt scoli unde elevul face legea, iar profesorul sta cu frica-n san sa nu si-o incaseseze ca indrazneste sa-si faca meseria. nu mi-e teama sa fiu evaluata de parinti sau de elevi, am mai spus: acest lucru are loc fara sa fim prezenti. nu mi se pare insa corect sa aruncam cu piatra atunci cand nu avem habar de cantitatea de hartogarie care trebuie facuta pentru sustinerea orelor,; de nervii si stresul in care lucram atunci cand vedem ca vorbim la pereti. NU NE ESTE TEAMA SA FIM EVALUATI! SUNTEM MEREU EVALUATI!
nimeni nu creaza un cadru legal coerent in care profesorul sa aiba si drepturi, nu numai obligatii, iar elevul sa aiba si obligatii, nu numai drepturi. intr-adevar, sunt destui "profesori" care habar nu au cu ce se mananca meseria aceasta, insa nu generalizati. si inca ceva: nu trebuie sa public pe didactic material ca sa demonstrez ca imi fac meseria. sunt profesor titular cu gradul II in desfasurare, si sunt evaluata de metodisti din cadrul inspectoratului scolar. parintii fara educatie nu au toate cunostintele necesare pentru a evalua activitatea profesorului la catedra.

0 0

27.09.2014 17:26 Cz_Ghergu

Evaluarea profesorilor este o problema delicata. Parintii si copiii nu sunt specialisti. ... si aici este o problema. Daca elevii provin de la clase bune, evident parintii vor sa se invete cat mai bine. La clase cu elevi slabi la invatatura se doresc note mari etc. In concluzie exista un subiectivism destul de inalt in aprecierea elevilor si a parintilor... ... si alte probleme ar mai fi ...!

0 0

27.09.2014 18:30 MilutM

Câtă lipsă de bun simţ!

0 0

27.09.2014 19:02 emil Acest comentariu a fost moderat de emil

Pentru utilizatorea laurapenciuc. Cu toata raspunderea va spun ca dupa modul in care scrieti, nu mai este nevoie sa va evalueze nimeni. Sunteti cadru didactic!? Cunoasteti regulile de scriere?...Cine v-a "evaluat" pana acum stie ce faceti? Dvs. v-ati autoevaluat?

0 0

28.09.2014 17:17 caius

Pentru doamna Me_Ina: Hm! In primul rand, notele la examenul de titularizare sunt atat de mici pentru ca la acest examen participa nimeni altii decat absolventii de facultate care au promovat bacalaureatul inainte de introducerea camerelor de filmat. Evident, intrarea in invatamantul liceal a fost lejera, pentru ca nota minima necesara era 1 (unu), dupa desfiintarea scolilor postliceale. Asadar, avem colegi fosti elevi care in gimnaziu ramaneau corigenti, dar care au intrat la liceu, au promovat Bac-ul, ba chiar au si absolvit o facultate (la distanta si... cu frecventa redusa sau de week-end). A cui este vina ca intregul sistem educational este una cu pamantul? A parintilor si a elevilor care au primit in ultimii 25 de ani mai multe drepturi decat cadrele didactice. Dreptul meu este sa iau contact zilnic cu ironii ale unor elevi cu parinti asemenea dumneavoastra, sa iau contact cu diversi microbi (de la bacilul Koch la virusul hepatic), sa ma perfectionez in fiecare an, sa elaborez, sa redactez si sa corectez lucrari de evaluare predictiva, teze si lucrari, sa evaluez gratuit lucrarile de la simularea examenului de evaluare nationala si bacalaureat mai nou si lucrarile elevilor de clasa a VI-a care sunt evaluati incepand cu 2014, sa fac naveta fara a mi se deconta transportul, etc. Va rog sa ma credeti, (va pot demonstra prin documente justificative) ca de cand a inceput anul scolar 2014-2015 dorm 4-5 ore pe noapte, iar sfarsitul de saptamana il petrec mergand la cursuri de perfectionare la 45 km distanta de localitatea in care domiciliez - Timisoara. Fetita mea a crezut ca mi-am luat o a doua slujba. Salariul unui cadru didactic care preda in Germania si are studii si vechime echivalente cu ale mele este de cca. 4000 de euro. Eu sunt recompensat cu doar 350 euro. Provin dintr-o familie de intelectuali, sunt profesor titular din 1999, am 17 ani experienta in domeniu, grad didactic I, studii, articole si carti publicate de cand aveam 15 ani, iar rezultatele elevilor mei din mediul rural sunt la concurenta cu cele ale elevilor de la scoli de prestigiu din mediul urban. Parte din elevii mei au absolvit deja o facultate, isi sustin teza de doctorat, altii au doar studii medii, dar au invatat sa fie Oameni. Am colegi si prieteni care au plecat in cele patru zari in cautarea unui viitor mai luminos. In final, cu scuzele de rigoare, am trei intrebari pentru dumneavoastra: 1). Credeti ca ati fi capabila sa realizati (cu sacrificiile aferente) pentru societatea contemporana romaneasca mai mult decat am realizat eu sau vreun coleg de breasla? 2).Vi s-a intamplat ca medicul sa va aduca la cunostinta faptul ca daca nu aveti suficienti bani pentru a cumpara in decurs de 2 (doua) ore un medicament (compensat in mod legal, insa contra cost in perioada aceea din cauza epuizarii fondurilor) copilul dvs. este sortit mortii? 3. Asa este ca dascalii sunt idioti? Un viitor cat mai luminos si copilului/ copiilor dumneavoastra!

0 0

28.09.2014 17:43 oly20

Cine a pus o asemenea intrebare s-a uitat mult la OTV noaptea!!!!, n-a apucat din pacate sa cunoasca vreun dascal adevarat si confunda profesorii cu paznicii !?!
E jignitor sa numiti asta ,,sondaj" pe un sait cu si despre dascali!!!!Si nu e prima oara!
Probabil are scop terapeutic din moment ce toata lumea isi varsa frustrarea in loc sa-si exprima o parere!

0 0

28.09.2014 19:11 oly20

Nu sunt impotriva evaluarii! Evaluarea intr-un sistem are la baza o ierarhie a valorilor!(nu a functiilor!)
La noi la scoala, in prima zi, primarul nu ne-a urat nimic...!...ne-a amenintat ca va fi foarte exigent (cu noi, dascalii), iar parintilor le-a spus ca pot merge sa se planga la el daca este cazul si ii va schimba pe cei.............cu altii..........ca sunt destui......!
Puteti adauga la evaluatori si pe domn' primar!

0 0

01.10.2014 20:44 stoicescuvenera

Vai de biet dascal, saracul,
Cum da inapoi ca racul:
Demult, l-au umilit burghezii,
Acum, ... EUROMAIDANEZII!?...

0 0

02.10.2014 16:22 alinutza_tm

Probabil in alta societate ar fi posibil acest lucru...nu in societatea românească.
Suntem evaluări zilnic de elevi,dar nu in functie de cat si cum le transmitem,ci mai degrabă în funcție de notele pe care le dăm,de hainele cu care suntem îmbrăcați...Cum să mă evalueze un părinte care nici nu are liceul terminat sau un părinte care dorește doar note de 10 pt pruncul lui de 6-7???Cum să ne evalueze oamenii fără niciun fel de pregătire pedagogica?Părinții care au plecat ani de zile în tari străine si si-au abandonat copiii...Probabil cei care au propus asa ceva,asemeni celor cu proiectul pt modificarea legii ed naționale trăiesc în altă lume!Realitatea eeste tristă în învățământul românesc si noi punem la cale utopii.

0 0

02.10.2014 17:14 adriana862006

poate un chestionar pentru a avea profesorul/scoala un feedback de la parinti/elevi ar fi o varianta mai buna. De evaluare trebuie sa se ocupe oameni competenti care au o pregatire in domeniu temeinica .

0 0

02.10.2014 20:52 Alina-Violeta00

Da, e necesar ca proesorii si toate cadrele didactice sa fie evaluati de parinti si de copii. In Romania fiecare e
persoana e libera, dupa cum stim, sa-si exprime liber opiniile si deciziile. De ce parintii si elevii nu ar putea avea aceasta oportunitate?
Unele cadre didactice nu vor sa fie evaluate pentru ca stiu ca ar primi note nu mai mari de 3, deci sunt impotriva. Exista profesori care, sa spunem "nu stiu nici cum ii cheama".
Fiecare are dreptul la opinie publica, deci trebuie sa fie respectati atat parintii, cat si elevii prin parerile lor.
:)

0 0

02.10.2014 20:57 Alina-Violeta00

Scuze, am uitat sa precizez faptul ca in unele scoli exista cadre didactice in invatamantul primar, care utilizeaza materiale auxiliare pentru clasa a III-a la o clasa I. Ce parere aveti? Unui elev de clasa I, care nu a parcurs materia de clasa I, i se poate cere sa rezolve exercitii cu paranteze, cu numere pana la ordinul miilor, sa scrie compuneri cand nici nu stie alfabetul? Totala BATAIE DE JOC in unele scoli! Acestor cadre nu le-as permite sa fie nici maturatori de strada.

0 0

02.10.2014 21:21 sportiv

Păi, fac și ei ce pot că cei de la minister n-au avut grijă să aibă copiii manuale!!!! :) Ce bine că nu ești ministrul înv. că ar rămâne doar câțiva învățători după părerea ta.(Și unde mai pui că măturătorii de stradă sunt,deja , în exces!) Ți-a dictat mama ce să scrii? Ea de ce n-a avut curajul? P. S. Pune mânuța pe carte și pregătește-te că altfel sistemul de învățământ te ,,mănâncă” si... nu-ți uita numele - apropo de:Exista profesori care, sa spunem "nu stiu nici cum ii cheama".

0 0

04.10.2014 12:33 Madam_Sosostris

Eu sunt profesor in mediul rural unde atat parintii cat si copiii nu dau doi bani pe invatatura. Ideea de a fi evaluat de astfel de "critici" atenti mi se pare atat de ridicola incat sunt sigur ca nu se poate aplica in lumea reala. Ce ar putea avea de spus un parinte care abia are 7 clase despre mine astfel incat sa merite sa fie luat in seama? Exceptand cazul in care parintele respectiv nu a publicat cel putin trei carti de metodologie, eu personal il poftesc sa-si tina opiniile pentru ilustrul sau sine!

0 0

05.10.2014 20:58 professorbujor

Da, în România orice dobitoc are dreptul la liberă exprimare !

0 0

06.10.2014 18:44 -LASLAU-NICOLAE-CATALIN

Cred ca tot ce mai lipseste invatamantului romanesc este ca dascalii sa fie evaluati si de catre parinti !!! In rest avem de toate ( manuale, materiale, IMPLICAREA PARINTILOR...etc ; stiti voi stimati dascali)!!! Felicit pe cel care a venit cu ideia ! Doar de asta mai avem nevoie si va fi un sistem educational ideal !!!

0 0

06.10.2014 19:34 1957

Nu este suficient ca vin toate chioscaritele sa-mi dea lectii de chimie si fizica ? Uneori raman stupefiata de tupeul unor analfabeti cu ifose de intelectuali.

0 0

07.10.2014 21:57 petra10

De ce trebuie evaluati doar dascalii? De ce nu sunt evaluati inginerii, vanzatorii, doctorii,soferii? De ce noi sutem cei mai expusi,mai judecati ?.....Pentru ca sunt foarte prost platiti????????

0 0

07.10.2014 22:19 Visan_Ioana

Ar trebui să vă fie ruşine pentru asemenea sondaj....nu faceţi decât să daţi apă la moară unora care deja se cred mai deştepţi decât profesorii şi emit pretenţii exagerate pe motiv că ,,au dreptul prin lege" .

0 0

08.10.2014 09:50 pedagogie

Evaluarea se face de cei competenti sa o faca. Parintii si copiii pot face eventual aprecierei si nicidecum evaluare...

0 0

08.10.2014 12:48 LadySilk

Atat elevii, cat si parintii nu ar putea fi obiectivi in ceea ce priveste o anume evaluare a profesorilor. In plus, elevii nu au cum sa aiba pregatirea necesara atata timp cat habar nu ar avea ce sa urmareasca, daramite sa evalueze un profesor. Cat despre parinti, prea putini ar fi in masura sa evalueze (ca sa nu spun deloc).
Nu cred ca se poate pune problema unei astfel de evaluari!

0 0

08.10.2014 19:12 vali_e_voicu

Dupa ce criterii ar trebui PROFESORII evaluati de parinti si copii?cat de jos mai vreti sa ajunga dascalii?salarii mici ,respect deloc, munca pe branci la clasa pt niste copii[unii]care nu stiu ce e respectul ,bunul simt,si pe care nu i intereseaza nimic.evaluare ,dupa ce criteriu,seriozitate ,popularitate,frumusete,?ce criterii?

0 0

09.10.2014 14:30 ggrigg43

Cand esti profesor suplinitor angajat in regim de plata cu ora, platit doar cand ai ore si trimis in vacante fara bani, prezent in fiecare an la examene de titularizare pentru posturi rarefiate, cand in luna decembrie primesti doar 180 lei si esti trimis sa iti faci revelionul si craciunul cu ei, nu mai am chef de nici o evaluare. Ar trebui evaluati cei ce au inventat asa sistem si platiti ei in asa regim. Am 2 premii pe tara castigate in concursurile pe meserii cand am fost elev, un premiu judetean, multe alte premii in diverse domenii. Fiind preofesor de educatie plastica am simtit cat de mult nu respecta aceasta disciplina atat elevii care au curajul sa vina fara caiete si creioane sau culori, cat si directori care au curajul sa imi spuna sa o las mai moale ca nu e scoala de specialitate, cand eu nu faceam altceva decat datoria conform programei scolare.

0 0

11.10.2014 21:30 vovciucionel

Fratilor, evaluarea este buna! Insa trebuie realizata de specialisti universitari nu din preuniversitar. Restul s-a scris si nu mai intind vorba. Succes tuturor!

0 0

12.10.2014 19:57 sandita_1

Am ajuns sa fim evaluati de elevi, dar pe ministru oare cine-l mai evalueaza?

0 0

12.10.2014 21:12 sportiv

vovciucionel comentează:
Fratilor, evaluarea este buna! Insa trebuie realizata de specialisti universitari nu din preuniversitar. Restul s-a scris si nu mai intind vorba. Succes tuturor!

Dar de ce????? Au ei vreo treabă cu înv preuniversitar? (Vezi catastrofele de miniștri de până acum-toți din universitar!) Ș-apoi nu se ,,verifică doar bagajul științific” :), stimabile adiCĂ CÂtă carte știe fiecare! Nu-i de ajuns că ,,îndrumă” lucrări de grad I pe care le rotesc pe la ,,n” candidați, chipurile fac modificări și adnotări și.......nu degeaba!

0 0

12.10.2014 21:14 sportiv

Am văzut că sunteți de la Suceava de unde se ,,patentează” (înregistrează) la OSIM metode noi- care au 10-15 ani!

0 0

12.10.2014 21:16 sportiv

Acum am văzut că sunteți de la Suceava ,,pe unde se paatentează” (înregistrează) la OSIM metode noi de 10 -15 ani!!!!!!!!!!!!!???????????

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 51 evenimente

«APRILIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

283 voturi | 6 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN